Bekkenløsning

Shionage

Flørter med forumet
Er bare 12 + 3 men jeg lurer på om det er bekkenløsning jeg plages noe med, har bare vondt på ene siden av hoften, men har store problemer med å gå på flat mark og ned trapper, gå opp trapper er ingen problemer, videre så kjennes det ut som bekken skal komme gjennom huden om jeg belaster den vonde siden med å flektere hoften utover

Det høres ikke helt utenkelig ut det nei... Kjenner det selv allerede. Anbefaler å gå til en fysio/kiropraktor/naprapat og se om de kan hjelpe deg noe med symptomene :)

Jeg har også noe lignende. Bak på ryggen, liksom mellom hoften og ryggraden. Er litt som om jeg stivner til om jeg har bevegd meg og så satt meg ned. Vondt når jeg så reiser meg igjen. Tenkte jeg skulle spørre legen når jeg skal på første kontroll. Man får vel ikke fysio og lignende dekket med mindre man har store problemer?

hørtes ut som det ja ;)
jeg føler meg ofte sliten i bekkenet, føles som bekkenet ikke klarer å holde beina oppe ordentlig :p
også er det smerter som ofte begynner begynner fra setet / hofta og nedover benet.
noen ganger helt sinsyke smerter som stikker i ryggen eller hofta.
slipper ikke unna denne gangen heller :p

Nei man skal vist plages litt så man ser fram mot å føde med lengsel :)

Jeg har også noe lignende. Bak på ryggen, liksom mellom hoften og ryggraden. Er litt som om jeg stivner til om jeg har bevegd meg og så satt meg ned. Vondt når jeg så reiser meg igjen. Tenkte jeg skulle spørre legen når jeg skal på første kontroll. Man får vel ikke fysio og lignende dekket med mindre man har store problemer?
Så lenge de kan sette diagnosen bekkenløsning med gangvansker så får man det dekket.

Back
Topp