Bekkenløsning

NoClue

Forelsket i forumet
Helt seriøst, er det mulig å bli så vond og ha slike smerter når det som ligger i magen er 1-3 mm??? så vondt å stå opp i dag... :( Og da begynner tankene mine å vandre til når jeg har en stor kul frempå magen, hvor vondt blir det da? Har hatt bekkenløsning med begge mine første, men ikke så tidlig tror jeg!
 
Da jeg var gravid med yngste startet bekkenløsningen i uke 3, og i uke 10 var det omtrent like ille som på slutten av første svangerskap. Da hadde jeg full panikk, men så ble det egentlig ikke så mye verre etter det. Det gikk opp og ned, og smertene var hele svangerskapet omtrent som de hadde vært siste måneden med eldste. Så det er ikke helt sikkert at det blir verre fordi det starter tidligere.
 
Jeg har vært gjennom 6 prøverørsforsøk og har slitt med bekkenet pga hormoner helt i starten både som gravid og etter et mislykket forsøk. Nå har jeg nettopp testet positivt og har allerede vondt, men vet at det sannsynligvis bare vil være sånn i perioder. Håper ikke du trenger å slite lenge med det heller!
 
Back
Topp