Bekkenløsning

aldrimett

Andre møte med forumet
Siden terminen min ble flyttet TRE uker tilbake kommer jeg til dere :) Jeg lurer på dere som har bekkenløsning, hvor mye jobber dere? Hvor mye klarer dere etter jobb? Syntes det er vanskelig å vite hvor lite eller hvor mye vondt som er greit :)

Eg er litt plaga med bekkenløsning. Eg orker ikkje å stå og gå noko særlig før det begynner å bli ubehagelig. Heldigvis (på ein måte) har eg ein jobb der eg sitter mykje så eg klarer fortsatt å jobbe 100%... Eg trur nok det hadde begrensa seg sjølv dersom eg hadde hatt ein meir fysisk jobb.. Du får kjenne etter kor lenge det går greitt for deg og be om tilrettelegging frå arbeidsgivar... Når det ikkje går lenger, er det ingen skam å be om sjukemelding. Som legen min sa då eg gjekk gravid med førstemann og blei sykemeldt..." Du får meir enn nok tid til å jobbe resten av livet. No er det tid for å ta vare på deg sjølv og barnet i magen ":)

Jeg har slitt med bekkenløsning og vond korsrygg i 3 uker nå, har jobbet 100 %, men nå orker jeg ikke å presse meg selv mer, så neste uke blir jeg 40 % sykemeldt. To dager hjemme jeg skal bruke på kiropraktor, fysioterapeut og øvelser.

Eg jobber i barnehage og har en liten hjemme så eg har valgt å trekke meg vekk fra arbeid en så lenge. Bekkenet skriker om eg går fort, mye ellersnur meg feil. Fått en A4 liste med ting eg ikke skal gjør og ting eg skal gjør og når en av tingene eg ikke skal er å hente gutten min i bhg og den andre er å ikke gå tur med hundene så skal ikke jobben være god nok

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg er 100% sykmeldt, jobber som lærer og da er det vanskelig å få endene til å møtes. Har ei skolejente hjemme som trenger mamman sin også og en mann som setter pris på litt hjelp:p når jeg jobbet lå jeg på soffan! Kjenner at nå har mammahjertet det mye bedre og bekkenet

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar :) Jobber på sykehus på en tung avdeling, så nå er jeg blitt 50% sykemeldt med tilrettelegging. Det har fungert SÅ bra denne uken :) Så håper jeg kan klare å jobbe lenge :)

Back
Topp