Bekkenløsning

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som begynner å få det?

Har kjent d på ene sida i ett par uker nå, å i går kom det i lysken også.
Blir fortere og fortere sliten i bekkenet.
Aldri fått det så tidlig som uke 8+4 før..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jepp, hater det ;) hatt det siden ca uke 5...

TuMmY LoVe

Æsj! Det er virkelig noe drit! Våkna i natt av at jeg snudde meg, og det likte ikke bekkenet.
Kan bli gøy å jobbe i bhg med bekkenløsning :/

Jepp, var slike jeg skjønte at jeg var gravid!

Jeg har sliti med bekkenet og hoftene i flere år alt, og under forrige svangerskap fikk jeg bekkenløsning veldig tidlig. Men var super fin den siste mnd!
Men enn så lenge, så har både bekkenet og hoftene funkert bedre enn de gjorde før jeg ble gravid, så jeg håper det fortsetter sånn!!

Hepp men her sitter det mest i skambenet og venstre side. Har skeivt bekken -_-
Kjennes ut som hele dåsa med innhold skal ramle ned hvert øyeblikk ;p

Sent from my iPad using BV Forum

Kan man få bekkenløsning såå tidlig? Fosteret har jo ikke rukket å få noe serlig størrelse enda? Men jeg har selv kjent et par ganger på jobb at det river i ene siden bak i korsryggen på en måte... kan det skyldes sv.skapet når det enda er så tidlig?

Jepp. Merker det allerede. Værst på fremsiden av bekkenet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan man få bekkenløsning såå tidlig? Fosteret har jo ikke rukket å få noe serlig størrelse enda? Men jeg har selv kjent et par ganger på jobb at det river i ene siden bak i korsryggen på en måte... kan det skyldes sv.skapet når det enda er så tidlig?

Bekkenløsning kommer av hormonene som skyver på ting for å lage plass, da kan ting begynne og rikkle, og da vil vi kjenne det :) Helt normalt, men veldig plagsomt...

Jeg vet ikke hva jeg har, men av og til får jeg vondt når jeg går og det ligger akkurat der jeg hadde bekkenløsning sist. Helt nede i korsryggen, til høyre. Er bare av og til og varer bare en liten stund, da.

Jeg vet ikke hva jeg har, men av og til får jeg vondt når jeg går og det ligger akkurat der jeg hadde bekkenløsning sist. Helt nede i korsryggen, til høyre. Er bare av og til og varer bare en liten stund, da.

her er det på akkurat samme sted som hos deg! hadde det med nummer 2 også.. også var det som regel der det låste seg de gangene det skjedde.. :/

Kan man få henvisning til fysioterapi med bekkenløsning?
Har liksom aldri hatt d så ille at jeg har trengt det, men kjenner nå at det hadde vært veldig godt!

Kan man få henvisning til fysioterapi med bekkenløsning?
Har liksom aldri hatt d så ille at jeg har trengt det, men kjenner nå at det hadde vært veldig godt!

Ja, men det er først når du har bekkenløsning med gangproblemer du har rett på fri behandling..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp