Bekkenløsning?

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hvordan kjennes bekkenløsning ut? Hadde det ikke sist (tror jeg), men jeg får vondt i og rundt "rumpebena" når jeg sitter. Har vært sånn i hele dag. Er 6 uker på vei, så det er vel litt tidlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg synes d høres ut som bekkenet...... Jeg kjente d i bekkenet allerede før positiv test. Men d har gitt seg litt, men noen dager kjenner jeg d godt.. Er redd det blir veldig vondt denne gangen... Tidligere enn med de 2 andre. Men jeg kjenner d mest på benet over tissen ;)

Er det egentlig noe man kan gjøre for å forebygge tidlig bekkenløsning? :confused:

❤ alle gode ting er tre ❤

Er det egentlig noe man kan gjøre for å forebygge tidlig bekkenløsning? :confused:

❤ alle gode ting er tre ❤

Bekkenløsning ligger hormonelt til hver person visstnok. Men man kan vel forebygge litt ved å trene opp musklene rundt bekkenet, og ved å bruke gode myke sko på godt mykt underlag :P Jeg bestillte time til fysioterapeut med en gang jeg for å få hjelp med treningen. Jeghar en tendens til å få bekkenplager :P

Kjenner meg igjen i det du sier her. Pluss at jeg føler at jeg har noe mellom beina når jeg går. Og jeg har vondt foran i bekkenet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp