Bekkenløsning?

storesøster

Glad i forumet
Hei. Jeg tror jeg har begynt å kjenne av bekkenet.. Det gjør vondt i leddene rundt hoftebein, og nedover beina. Men har aldri hatt bekkenløsning med de to første, så vet jo ikke helt hvordan det kjennes. Og var det ikke litt tidlig å kjenne av noe allerede nå?

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Jeg fikk bekkenløsning med nr.1 i uke 4... Blei heldigvis bedre, før jeg ble værre mot slutten

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Noen får bekkenløsning veldig tidlig, så det kan jo være. Får håpe det blir bedre og at du skal slippe å slite med det hele svangerskapet :)

Hvis du søker etter tidlig symptomer så er smerter i hofter/lår ett av de. Spes det med stråling nedover i beina.
Men jeg har hatt bekkenløsning med begge mine, nr 1 kom det i uke 16 og med nr 2 kom det med en gang. Så er ikke umulig at det er tidlig bekkenløsning...

♡ ønsker en liten ♡

Jeg vet ikke hva det er. Men Er henvist til fysioterapeut. Hadde så vondt i går at jeg ikke fikk sove, og måtte gå fra jobb i dag fordi det var for vondt å sitte forran dataen.
Å gru om dette skal fortsette!! Er jo bare i uke 4!!!
Stråler rundt hoftene, nedover i beina og rundt rumpa omtrent. Føles ut som om beina skal forlate hoftene mine.

Back
Topp