Bekkenløsning

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I dag var første dag på jobb etter ferien og dermed slo bekkenplagene til for fullt :-( Søren og, altså :-( Jeg hadde ganske kraftig bekkenløsning sist svangerskap, og hadde håpet på å kanskje slippe litt lettere unna denne gangen.. Men kjennes ikke slik ut nå :-( Heldigvis tilrettelegger jobben veldig bra.. men det betyr at jeg må fortelle om graviditeten imorgen :-) Jobber som sykepleier på en tung avdeling, mye løft og tunge tak.. Blir lange måneder fremover ja...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg merker det allerede. Tenker med gru på at det garantert blir verre!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber i butikk. Så litt vanskelig med tilrettelegging.

Uff, håper det blir altfor gale for deg :-S Jeg fikk god hjelp av fysioterapeut forrige gang.. Ble teipet over bekkenet.. Det hjalp veldig bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var sånn jeg merket at d var vits å teste.... Vet eg ikke kommer til å kunne jobbe 100% så veldig lenge (bhg) pga 1 time kjøring hver dag som også trigger bekkenet noe voldsomt... men håper å holde så lenge som mulig...

Oi. Det var tidelig. Men det er jo supert at arbeidsgiver tilrettelegger AlliMac26. Da er du heldig

Kjipt med tidlig bekkenløsning. Er ikke noe godt i det hele tatt...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Helt jævlig. Det går jo på hormoner.. Har masse tunge løft på jobb. Så det er tungt.

Slet med det forrige svangerskap, men er i generelt bedre fysisk form denne gangen, så håper å slippe bedre unna :)

Back
Topp