Bekkenløsning?

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Lurer på om jeg begynner å få bekkenløsning, men er ikke sikker.. Har alltid hatt en litt svak rygg og vært sliten i ryggen når jeg legger meg. De siste dagene har jeg også vært sliten i ryggen, men har i tillegg hatt vondt litt over korsryggen, samtidig som det virker som det stråler litt oppover og litt nedover. Kan det være en begynnende bekkenløsning? Vet ikke hvordan det skal kjennes ut :p synes isåfall det er litt tidlig, er bare 17+6 idag.. Men er sykemeldt i 50% i 2 uker nå pga stressende jobb og en del tunge løft (jobber på sykehjem).

kan fort være løsning eller låsning.... jeg fikk konstantert låsning allerede i uke 15. Jeg tenker det er like greit å finne ut av det så tidlig som mulig mens det enda er mulig å enten behandle det vekk, eller hvertfall få kontroll på det :) Venta for lenge sist, hadde låsning da også, og endte med å ikke klare å løfte beina nok til å kunne kjøre bil på sikkert vis.....

Litt vanskelig å si, men kan være det eller bekkenlåsning. Bekkenløsning blir typisk være med belastning og ut over dagen, og låsning er værst om morgenen, for så å bli litt bedre ut over dagen.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp