Bekkenløsning

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
noen som kjenner noe allerede nå? jeg hadde kraftig fra uke 28 med nr 1, og fra uke 16 med nr 2... Denne gangen tror jeg kan bli en prøvelse, for har vondt allerede nå!!!! Kjente d for 4 dager siden! Satt på stranden, satt på håndduken oppå steiner, og herregud, d verkte sånn i halebeinet etterpå. Så skjønte jo ugler i mosen allerede da siden jeg ikke testet før i dag :P men SHIT så tidllig.... er jo bare 3+6 i dag...

Merket det i ryggen mye i uke 4 og 5, roet seg litt nå - men kjenner det litt. Håper ikke jeg får bekkenløsning tidlig :/

♡02.03.2015♡

Jeg skal bestille meg time til osteopat nå, få litt øvelser så jeg kan forebygge :) fikk bekkenløsning sist i uke 14 tror jeg..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jeg går tiø Kiropraktor fra før, då blir vel tett oppfølging denne gangen å. Slet med låsninger sist.. "/

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

noen som kjenner noe allerede nå? jeg hadde kraftig fra uke 28 med nr 1, og fra uke 16 med nr 2... Denne gangen tror jeg kan bli en prøvelse, for har vondt allerede nå!!!! Kjente d for 4 dager siden! Satt på stranden, satt på håndduken oppå steiner, og herregud, d verkte sånn i halebeinet etterpå. Så skjønte jo ugler i mosen allerede da siden jeg ikke testet før i dag :p men SHIT så tidllig.... er jo bare 3+6 i dag...

D kan være lurt å forebygge ja, men mener j har hørt at leddbånd osv er veldig løst/løsner i begynnelsen, men "stabiliserer" seg litt etterhvert..? D er håp for at d bedrer seg og er bra en stund fremover, men lurt å ta forhåndsregler og øvelser.
Lykke til!

D kan være lurt å forebygge ja, men mener j har hørt at leddbånd osv er veldig løst/løsner i begynnelsen, men "stabiliserer" seg litt etterhvert..? D er håp for at d bedrer seg og er bra en stund fremover, men lurt å ta forhåndsregler og øvelser.
Lykke til!
Ja, allerede begynt ;) Har hadde dårlig erfaring med de 2 andre, var til fysio og kiro da. vurderer prøve naprapat eller manuellterapaut denne gangen... Noen som har erfaring fra d?

Her har det og begynte, spesielt hvis jeg har gått mye en dag så når jeg skal sove så finner jeg ikke en stilling for å unngå smerter o hoftene

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk en times tur i går, og da var jeg helt gåen på slutten. Vondt og øm i korsryggen, kjempestiv i bekkenet, nesten så jeg ikke klarte å ta skikkelige skritt og litt vondt nedover lårene. Følte meg veldig stiv i bekkenet resten av kvelden, og litt i dag mårrest, men er fin ifgjen nå. Uansett et tegn på at jeg kanskje får tidlig bekkenløsning denne gangen.

Med forrige hadde jeg ikke noe , litt stiv i korsryggen eneste. Men da satt jeg på skolebenken alle mndene jeg gikk gravid. Denne gangen jobber jeg i butikk, så står og går hele dagen, så får se hvor lenge kroppen klarer seg :)

Har hatt et opphold i 2 dager når, men var på stranden igjen i dag,, og herregud så d verker i kveld :(

Kjente det i går. Håper det går overfor at det bare var fordi jeg hadde sittet ved bassenget hele dagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lurt å forebygge det tidlig, anbefaler å gjøre noe mage, rygg øvelser eller hør med Fysio [emoji4] Hadde plager ganske sent i svangerskapet men fikk være med på treningsgrupper med andre gravide. Anbefales for det hjelper mye. For meg ihvertfall, har ikke noe plager etter fødselen.

Slet fra uka 6 med førstemann. Hev meg rundt og begynte å ri hest og da roet det seg og jeg fungerte helt til jeg fikk rideforbud grunnen prematur rier. Etter det greide jeg ikke engang å bevege meg og var avhengig av konstant hjelp. Til slutt måtte min mor komme flyttende nedover for å være hjemmepleieren min. Satser på at jeg slipper dette denne gangen!

Jeg kjenner at jeg sliter med vond korsrygg, spesielt de fagene jeg ikke orker å bevege meg så mye. Det sitter langt ned og på en av sidene, og stråler ned i beina. I natt klarte jeg nesten ikke sove på grunn av det. Samtidig så kjenner jeg mensmurringer, noe som ikke akkurat gjør det bedre. Tror vel egentlig ikke det er bekkenløsning da jeg har slitt litt med slike plager tidligere, men hva tror dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp