Bekkenløsning :-(

J
Jeg har også kontorjobb.sliter voldsomt med halebeinet jeg også. Sitte hele dagen går bare ikke, så jeg sitter og står, og har begynt å tenke på om jeg skal bruke halve lunsjen til gå meg en tur....

Sent from my iPhone using BV Forum

Eneste som hjelper her er å ligge på den ene siden med en pute mellom beinet. Jeg har ødelagt meg enda mer i helgen etter å ha jobbet på boligmesse fulle dager både lørdag og søndag. HYLgråt til samboeren min begge kveldene og hadde så vondt. I dag er ingen god dag med andre ord.

Nå er det snart langhelg, og jeg har supermye å gjør pga messen som var (jobber med salg og oppfølging av kundene..). Så jeg skal se det an etter helgen. Blir jeg værre så går jeg til legen. For dersom jeg må bruke opp all min energi på jobb, og ikke fungere på ettermiddagene og i helgene pga det, så vil jeg redusere jobbingen.

Litt treig med å svare; Tusen takk!:) satte stor pris på det du skriver, og jeg er enig med deg.. :) Krysser fingrer for at jobben kan ta litt hensyn.
Har stått på boligmesse hele helgen, og er helt ødelagt. Jeg hylgråt både lørdag og søndagskveld etter 8 timer på stand. Var helt jævlig. Så det merkes godt i dag.
De blir nødt til å ta hensyn syns jeg. Alternativet blir jo at du sykmeldes 50 - 100% pga at de ikke tilrettelegger, og det er de hvertfall ikke tjent med. Ta en prat med legen din og sjefen din. Håper alt ordner seg!

Nå har jeg bestilt meg time hos legen pga Bekkenløsningen. Rekker ikke timene jeg skal undervise i fordi jeg går så tregt. Har veldig varierende vondt, men helt kake når arbeidsdagen er over.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ble sykemeldt og det ble sendt henvisning til fysio:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp