Bekkenløsning :-(

Maiiks

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Det sa pang idag etter noen dagers svakt forvarsel.. Fytti grisen så ubehagelig og vondt det er :(
Hvordan blir dette fremover da tro??:/
Har tatt meg fri fra jobb til over helgen og jeg skal til legen nå iallefall..
Flere allerede?

Sent from my iPhone using BV Forum

Oh jess. Vært plaga siden uke 8, og nå har jeg fått bekkenløsning med gangvansker :-( ble 100% sykemeldt i dag :-/

Det blir bare verre og verre her. Skal gjøre det jeg kan for å holde ut de 57 siste dagene på jobb før sommerferien. Men blæ det er grusomt vondt til tider.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jobber i Bhg jeg så er begrenset hvor mye tilrettelegging jeg kan få, så frykter sykemelding her også:( det blir noen lange måneder i vente....:-(

Min rygg har sagt i fra lenge :( Hadde bekkenløsning i forrige sv.skap, og begynner nå.. Off!! Hakke tid til sånt!

Sendt fra min IPhone 5C :)

Har hatt da si uke 7-8, og e 100% sykemeldt :confused::confused:

Uff.. Føler sterkt med dere! Bekkenløsning er det verste altså.. Hadde det fra veke 20 forje gang og frykter at det kjem tilbake denne gangen. Men har heldigvis ikkje kjent noko enda i veke 14.

Har dere hatt det før? Og når dukka det opp da i forhold til no?

Tenker på dere! <3

Jeg har hatt litt småvondt i en ukes tid, men idag sa det pang.. :-( føler meg som en krøpling! Er akkurat 15+0 idag... Hadde det ikke sist gang :-(

Håper virkelig jeg slipper unna denne gangen, ble tidlig sykemeldt forrige gang grunent det.
Men halebeinet har allerede begynt å grangle med meg, og det liker jeg ikke!

Har litt innimellom! Er spent på korleis det blir når eg beg på jobb igjen! Kjenner det om eg går mykje og står mykje :( hugsar ikkje om eg fikk da so tidleg sist! Er 15+2 idag!

Ipaden min <3

Jeg har også fått fryktelig vondt i bekkenet mitt de siste dagene. Hadde en del murringer før påske, men det gikk seg til i påsken til tross for oppussing og mye aktivitet - var kanskje det som skulle til. Nå etter påske er det helt forferdelig. Kjennes ut som tannverk i hoftene og nedover beina - har kontorjobb og kan velge om jeg vil sitte eller stå, men dette er bare helt grusomt. Noen som har noen gode tips til øvelser for å klare å holde det i sjakk??:confused:

Sliter med bekkenløsning selv. Samme i tideligere svangerskap. Det eneste som hjelpe er å ligge på den ene siden. ALT annet er vondt, de dagene det er verst.

Klarer dere sitte normalt når dere har vondt?
Grunnen til jeg spør, har kontorjobb - og fått beskjed om at de har lest i VG at man skal holde seg på jobb med "vondt i ryggen". Selv har jeg ikke vært sykemeldt og klager ikke, men har gitt beskjed at jeg har problemer med bekkenet. Har ikke vondt i ryggen... har VONDT I HALEBEINET!!:(

Sliter med bekkenløsning selv. Samme i tideligere svangerskap. Det eneste som hjelpe er å ligge på den ene siden. ALT annet er vondt, de dagene det er verst.

Grunnen til jeg spør, har kontorjobb - og fått beskjed om at de har lest i VG at man skal holde seg på jobb med "vondt i ryggen". Selv har jeg ikke vært sykemeldt og klager ikke, men har gitt beskjed at jeg har problemer med bekkenet. Har ikke vondt i ryggen... har VONDT I HALEBEINET!!:(
J
Jeg har også kontorjobb.sliter voldsomt med halebeinet jeg også. Sitte hele dagen går bare ikke, så jeg sitter og står, og har begynt å tenke på om jeg skal bruke halve lunsjen til gå meg en tur....

VG er jo en fin kilde til unektelig korrekt kunnskap om sånt:P Jobber med slikt til daglig, og verden er ikke svart-hvit her heller. Snakk med legen din hvis det blir for tungt for deg, så får arbeidsplassen forholde seg til fakta fra helsepersonell og ikke et sladreblad. ....mener jeg hvertfall... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vondt i ryggen i flere dager/uker. Ble bare verre og verre... er 16 uker i dag. Hos legen på fredag: bekkenløsning :( 100% sykemeldt i 10 dager og brev til sjefen at nå må det tilrettelegges for meg eller blir jeg nok helt borte fra jobb... :(
Håper de får det til... hadde som mål å holde meg i jobb minst til sommerferie. Men, men når kroppen sier så tydelig ifra, må man hør etter.

Spent på hva legen sier til meg på tirsdag.. Jobber i Bhg, så vanskelig å tilrettelegge...

Spent på hva legen sier til meg på tirsdag.. Jobber i Bhg, så vanskelig å tilrettelegge...

Jobbet i barnehage selv,på småbarn. Er 40% sykemeld pga bekkenet. De kan tilrettelegge fint for deg,de kan søke om tilskudd hos nav så de kan få inn en person/vikar som kan gjøre de tyngste tingene du sliter med. Så kan du gjøre andre ting.Ellers må du bare gi beskjed om at du ikke ønsker sånn å sånn så det får de andre gjøre. Eg kler på 2 barn så går eg ut når vi skal det, når vi skal inn er vi 2 stk så eg slipper gjere så mye då. Bleieskift går forsovitt greit,klarer eg det ikke tar de andre det. Osv osv. Var bare litt sykemeldt i forrige svangerskap å,fikk tilrettelagt. Veldig glad eg "klarer" meg på jobb å slipper full sykemeld pga jobben kan tilrettelegge i barnehagen. Skal begynne hos fysio på tirsdag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg går som ekstra ressurs oppå de faste ansatte.. Så hvis jeg ikke klarer jobben min, så leier de heller inn en annen vikar som klarer å gjøre hele jobben. Blir litt smør på flesk at jeg skal gjøre bare det jeg klarer men de må ha enda en person som skal gjøre alt jeg ikke klarer :p i den Bhg jeg jobber i er vi avhengige av at alle kan gjøre alt. Har lite å gjøre i en Bhg hvis man ikke kan sitte på gulvet, bære barn, være kjapp å avverge situasjoner osv.

VG er jo en fin kilde til unektelig korrekt kunnskap om sånt:p Jobber med slikt til daglig, og verden er ikke svart-hvit her heller. Snakk med legen din hvis det blir for tungt for deg, så får arbeidsplassen forholde seg til fakta fra helsepersonell og ikke et sladreblad. ....mener jeg hvertfall... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Litt treig med å svare; Tusen takk!:) satte stor pris på det du skriver, og jeg er enig med deg.. :) Krysser fingrer for at jobben kan ta litt hensyn.
Har stått på boligmesse hele helgen, og er helt ødelagt. Jeg hylgråt både lørdag og søndagskveld etter 8 timer på stand. Var helt jævlig. Så det merkes godt i dag.

Back
Topp