Bekkenløsning ????

nitsirk4

Venter nr 3
Har såååååå vondt i skrittet ;) hehe....jeg må le....har hatt bekkenløsning før men ikke kjent noe mellom beina liksom...:/ kjennes ut som jeg har fått bank mellom beina... Skikkelig plagsomt asså :) jaja... Alt vi skal gjennom ;)

Sånn har jeg det også innimellom. Av og til sitter det mest bak i korsryggen, av og til i hoftene og nedover beina, av og til ved hver side av skambenet og av og til føles det som on det sitter midt mellom beina som du sier. Når jeg står oppe føles det som on hele bekkenet skal revne på midten. Helt grusomt, men det er jo verdt det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og, hadde ikke sånn forrige gang men nå kjennes det ut som noen har slått meg i skrittet... :-/

Sånn har jeg det også innimellom. Av og til sitter det mest bak i korsryggen, av og til i hoftene og nedover beina, av og til ved hver side av skambenet og av og til føles det som on det sitter midt mellom beina som du sier. Når jeg står oppe føles det som on hele bekkenet skal revne på midten. Helt grusomt, men det er jo verdt det :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Samma her..
Har litt vondt innimellom, og det varierer hvor det gjør vondt.. Får det helst vist jeg har gått eller stått mye, eller sittet for lenge.
Var sånn sist også.
Men enig at det er verdt det! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp