Bekkenløsning

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen av dere som har bekkenløsning? Lurer på om jeg har fått det, men har jo ikke hatt det før, så vet jo ikke hvordan det kjennes ut.

Har vondt i skambenet, det er akkurat som en stikkende og øm følelse. Kjennes ut som jeg har slått meg skikkelig midt på tissen! Og det er definitvt skjelettet det er vondt i, ikke muskelsmerter. Begynte å kjenne det litt på tirsdag, men igår var følelsen der plutselig hele tiden og nå går det ikke bort!

Noen andre som har det sånn? Håper at det ikke er bekkenløsning, for har ikke lyst å ha det sånn i tre måneder til. Det er jo så lenge! Håper det går over.

Jeg har bekkenløsning, vondt både forran og bak. Vagger skikkelig. Alt er vondt, sitte, ligge , stå og gå. Men går til behandling hos fysioterapaut og holder det i sjakk så det går greit. Hjelper masse til meg i allefall. Men dem klarer jo ikke fikse det før ungen er ute og kroppen er seg selv igjen. Men lindre litt kan dem :)

Men annbefaler fysio altså. Få legen til å henvise deg så du får hjelp.
For det er ikke noe godt å gå slik.

Det kan fort være bekkenløsning ja, alternativt en låsning. Jeg opplever smertene i skambeinet stort sett som lynende/strålende smerte, men tidvis kan det også kjennes ut som om jeg rett og slett har falt med et bein på hver side av et gjerde eller noe :/ Ta kontakt med legen din, som evt kan henvise deg til en fysio med greie på bekken. Greit å finne ut av om det er det du har, og evt starte med noe trening så ikke du blir verre i alle fall.. Men håper for din del det ikke er bekkenløsning!!

Er det bare legen som kan henvise til fysioterapi, eller kan jordmor det også? Skal til jordmor på tirsdag

Høres ut som de smertene jeg har. Kjennes ut som brennende/stikkende følelse midt på symfysen. Gjør vondt å gå og bevege seg. Det kan være en begynnelse på bekkenløsning. Jeg har også bake spesielt på venstre side, så håper du slipper noe mer! Tror nok ikke jordmor kan henvise, du må nok til lege. Jeg går nå til kiropraktor og han har gjort meg ørlite grann bedre. Mindre smertefullt i allefall. Så får vi se hvordan det blir når vi skal ha et opphold i jula.

Da jeg våknet idag var smertene borte! Håper de holder seg borte også. Kanskje fordi jeg tok det så rolig igår, tok meg en lur midt på dagen og la meg tidlig. Får høre med jordmor uansett, det kan jo komme tilbake. Men jeg føler meg heldig!

Back
Topp