Bekkenløsning

Måtte få ut litt frustrasjon:p mannen min er på trening så da gikk det utover dere. Hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Åå! Nå krangler bekkenet mitt som bare det!! Jeg gruer meg alltid til å vaske håret, for jeg blir så dårlig og får så vondt av å stå så lenge i dusjen! Jeg må som regel kaste meg ut av dusjen og få satt meg ned eller lagt meg ned! Nå har jeg så syke smerter i bekkenet og oppover ryggen!! Har klart å komme meg til senga og tror jeg blir her litt!

Huff... stakkars deg! God bedring-ønske fra en til med en dårlig dag!

Åå! Nå krangler bekkenet mitt som bare det!! Jeg gruer meg alltid til å vaske håret, for jeg blir så dårlig og får så vondt av å stå så lenge i dusjen! Jeg må som regel kaste meg ut av dusjen og få satt meg ned eller lagt meg ned! Nå har jeg så syke smerter i bekkenet og oppover ryggen!! Har klart å komme meg til senga og tror jeg blir her litt!

Off :( Føler meg deg!!!!

Slitsomt med kranglete bekken! Det beste er jo bare å ligge rett ut, samtidig hjelper ikke det bestandig heller! :/

www.familielykke.blogg.no

Back
Topp