Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går jo ann å ha både bekkenløsning og bekkenlåsning, og låsning kan man gjøre noe med. Jeg har begge deler ser det ut til, og nakke og korsrygg problematikk fra før så jeg går til en kiropraktor som er helt fantastisk. Problemene blir ikke borte, men blir holdt i sjakk til en viss grad, pluss at hun jobber med bekkenet og området rundt livmoren for å gjøre ting bedre for meg, og for tvillingene i magen![]()
Låsning sitter liksom mer bak, mens løsning er mer forran og inni så vidt jeg forstår det.Ja, jeg er liksom ikke sikker på om det kjennes løst eller låsthehe.
Skal til lege på mandag, men har fortsatt 4 arb.dager før det. Og jeg bruker både bil, tog og buss for å komme meg på jobb, i tilegg er jeg innom bhg før og etter og det begynner å bli fryktelig tungt..
Det stemmer ikke med foran og bak. Bekkenet har to ledd bak og et foran, løsning kan gå i ett eller flere av leddene. Når det er låsning kjennes ting mer stølt og stivt ut, løsning kan begynne med at det kjennes litt vinglete ut før det gir smerter. Smertene sitter mer inni ved løsning og gir ofte mer stråling nedover i bena. Fysioterapeut eller kiropraktor kan diagnostisere ganske greit ved å kjenne på bekkenet. Hvis det er løsning bør du prøve å unngå ting som gjør vondt for å ikke gjøre det værre. Låsning behandles hos kiropraktor. Trening i vann er et godt alternativ ved både løsning og låsning.Låsning sitter liksom mer bak, mens løsning er mer forran og inni så vidt jeg forstår det.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app