Bekkenløsning

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Lurer på om jeg har begynnelsen med bekkenløsning, men vet jo jammen ikke hvordan det kjennes ut, så vetke helt hva som skjer.. jeg har hatt litt problemer med hoftene før jeg blei gravid, men nå er det rimelig vondt. mest vondt på sidene på hoftene også stråler det inn mot lysken på en måte... Mest på den ene siden... Var på fjellet i helga, og gikk en del turer der det er MYE opp og ned og begynte å kjenne det etter et par dager der. Tenkte det var noen muskler jeg ikke hadde jeg brukt på en stund (vært mye rolig noen uker pga kvalme)...

Så jeg lurer på egentlig, kan det være bekkenløsning? Jeg er kun 14+3 uker på vei, og krysser fingrene for at det ikke er det, ellers blir det et laaangt svangerskap :(

Kan veldig godt være det ja. Noen får det veldig tidlig mens andre ikke merker noe. Urettferdig den der.. Håper ikke du får mer vondt nå fremover, hold deg litt i ro noen dager å se om det hjelper:-)

venninne min fikk bekkenløsning i uke 13 , så alt er mulig :/ legen sjekker det opp om du ber om en time , de tøyer og bøyer på deg. Venninnen min sier at det ofter er knyttet til smerter i ryggen ,hoftene, vidre strålte det ned i mot rompa og bena. det kan sikkert oppføre seg forskjellig fra person til person.

Her kan du lese litt om bekkenløsning :)

http://www.babyverden.no/Gravid/Hel...ekkenlosningsplager-er-vanligere-enn-du-tror/

venninne min fikk bekkenløsning i uke 13 , så alt er mulig :/ legen sjekker det opp om du ber om en time , de tøyer og bøyer på deg. Venninnen min sier at det ofter er knyttet til smerter i ryggen ,hoftene, vidre strålte det ned i mot rompa og bena. det kan sikkert oppføre seg forskjellig fra person til person.

Her kan du lese litt om bekkenløsning :)

http://www.babyverden.no/Gravid/Hel...ekkenlosningsplager-er-vanligere-enn-du-tror/

Ja.. men syns det var tidlig å få det.. :S men går an å få behandling for det. Og blir det ikke bedre snart så blir det en tur til legen! Bedre å få sjekka det opp, enn å ikke gjøre noenting...

Kan veldig godt være det ja. Noen får det veldig tidlig mens andre ikke merker noe. Urettferdig den der.. Håper ikke du får mer vondt nå fremover, hold deg litt i ro noen dager å se om det hjelper:)

Ja.. skal prøve å ta det litt rolig.. Men bikkja må ha tur, så litt ut må jeg :) Men krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsning!

Masse lykke til :) vi må få høre hvordan det går med deg om du drar til legen :) masse god bedring :)

Back
Topp