Bekkenløsning......

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei andre som sliter med dette?

hadde det i slutten av svangerskapet med minstemann, men nå er jeg jo ikke lenger enn 21+4 dager
er det tidlig eller vanlig ??
jeg jobber 1 dag i uka nå men har så smerter så lurer på om jeg skal komme meg gjennom en dag til forså å si fra at jeg må avslutte nå.
sitter jeg lenge får jeg vondt går jeg lenge får jeg vondt.

andre her med erfaringer?

Jeg har slitt med bekkenet helt fra starten denne gangen. Ikke så ille som sist, men denne gangen vet jeg litt bedre hvordan jeg kan legge til rette for meg selv :) Sist svangerskap fikk jeg kraftig bekkenløsning allerede i uke 8.

Be legen din henvise deg til en offentlig kiropraktor/fysioterapeut. Bedre å få kontroll på det så fort det lar seg gjøre. Må kanskje følge mitt eget råd der, når jeg skal til legen i morgen :)

sist var jeg sykmeldt nesten fra starten pga bekkenløsning og var på krykker før jeg var halvveis.

denne gangen har jeg kjent det fra før positiv test, men har visst litt hva jeg skal gjøre og ikke og har jobbet litt helt til nå, men må antagelig be legen om sykmelding når jeg skal dit på tirsdag for nå har jeg mye vondt... og har lyst å prøve å unngå krykker denne gangen hvertfall lengst mulig. skal ta kontakt med fysioterapeut også nå.

Sist hadde jeg bekkenløsning fra ca uke 14.. Denne gangen merket jeg litt til det en periode, men har vært veldig fin igjen en stund nå så håper det holder seg sånn :)

Sist var jeg plaget fra omkring uke 20. Fikk det helt fjernet ned akupunktur. Nå kjenner jeg ingenting foreløpig, men løper rett til behandling hvis det starter igjen.

Jeg har fått skikkelige plager om natten nå de siste tre dagene, våkner hundre ganger om natta fordi jeg har så vondt i ryggen/bekkenet :/ ahh..

Back
Topp