Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner det godt i bekkenet på kveldstid.. Da har jeg vansker med å gå. Så burde kanskje komme meg til legen jeg og etterhvert..for det blir jo sikkert ikke bedre..
Hva gjør de på en slik fysio time?? Må man stå i bare trusa da?? (det er bare en mannelig her) Da vil jeg kanskje reise litt lenger unna for hjelp
Takk for svar, da er det nok ikke noe å bekymre seg over!!Jeg hadde bare vanlige klær på, men hun ville at man skulle ha klær som var lette å bevege seg i, så jeg brukte bare tights og kjole som vanlig. Eneste jeg tok av var sko
Gjorde litt forskjellig. De timene jeg hadde på egenhånd var mye ligge på en benk og gjøre ulike ting med beina med støtte fra fysion eller slynge. Og siden jeg jobber på kontor gikk vi gjennom arbeidsstillinger, ulike avlastningsstillinger, hvordan jeg skulle gå og sitte osv.. Minte meg på hvilke muskler jeg skulle bruke, trente bekkenbunnen osv..
Men altså lite nakenhet, så kunne like gjerne vært en mann for min del
Høres ut som låsning . Kiropraktor er supert for slike plager.Kjenner det godt, spesielt de dagene jeg sitter mye.. Stråler gjennom rumpa og nedover i låret.. Skal til legen neste uk e, så få vi se om det blir fysio. Har også hørt om mange som har fått god (bedre) hjelp av kiropraktor, men så er det også forskjell på bekkenløsning og bekkenlåsning. Jeg aner ikke hvilken av de jeg har jeg...