Snart_mor til3
August 2013
Mange her som begynner å kjenne smerter i bekkenet? Er noen allerede sykemeldt pga dette??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har problemer med eine foten min så fekk beskjed om at d var nok bekkenslitasje etter 3svangerskap/fødseler så eg var ho fysio i går og fekk meg time
Jeg har jo kjent det siden før testen ble positiv Har vært 50% sykemeldt siden uke 14 ca. Det har hjulpet veldig! Var veldig plaget i første og andre svangerskap både bak med løsninger og foran i symfysen. Har den siste uka begynt å bli litt verre igjen. Kan ikke gjøre noe hjemme uten å bli skikkelig dårlig. Så jeg har lært at en må bare holde seg helt i ro. Så trener jeg i gruppe for bekkenløsning en gang i uka og skal gå til Fysio og få behandling i tillegg. Så krysser jeg alt for at jeg fungerer frem til fødselen og slipper krykker!:/
Jeg er hundre prosent sykmeldt meg bekkenløsning. Jeg går til manuel terapaut og det er gratis. Det hjelper veldig mye.
ja d har egentlig d,..men eg vil ikkje kalle d skikkeleg bekkenløsning heller for eg har ikkje vondt i heile bekkene men kun eine foten..og den har eg hatt problemer med i noen år..lyskene mine som ikkje har vore gode...ja vond fot etter fødsel og ved feil sittestilling...Er det blitt værre for hvert svangerskap? Vondt etter fødsel?
Nei får henvisning fra lege. Men fant selv ut hvor jeg kunne få best behandling for akkurat bekkenløsning.Betaler du noe for å gå til fysio? Godt du tenker på deg selv. Er begynt å kjenne det selv. Usikker på hvor jeg kan få kommet igang med å få evnt hjelp?
Jeg fikk bare beskjed av legen om å ringe selv. Og hu jeg går til sier det bare er å ringe hvis man føler man trenger det. Det var hu som konstaterte bekkenløsning.Hvordan fikk du time til det, er det gjennom jordmor el lege??