Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Løsninger kjenner man visst bare bak i bekkenet, du kjenner på en måte at noe har låst seg, gjør vondt langt ned i halebeinet. Løsning kjenner man gjennom hele bekkenet og i underlivet opp mot symfysen. Jeg har bare lest dette, men kiropraktoren min kunne bekrefte det! Er førstegangsgravid selv, så har ikke noe erfaring selv!Huffda.... Jeg har også slitt med bekkenet i to-tre uker. Har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan man kan kjenne forskjell på bekkenlåsning og bekkenløsning. Noen som kan forklare det? Smertefullt er det i hvertfall uansett hva det er. Skal til legen på tirsdag så da får jeg spørre hva dette er.
Huffda.... Jeg har også slitt med bekkenet i to-tre uker. Har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan man kan kjenne forskjell på bekkenlåsning og bekkenløsning. Noen som kan forklare det? Smertefullt er det i hvertfall uansett hva det er. Skal til legen på tirsdag så da får jeg spørre hva dette er.
Hei! Løsninger kjenner man visst bare bak i bekkenet, du kjenner på en måte at noe har låst seg, gjør vondt langt ned i halebeinet. Løsning kjenner man gjennom hele bekkenet og i underlivet opp mot symfysen. Jeg har bare lest dette, men kiropraktoren min kunne bekrefte det! Er førstegangsgravid selv, så har ikke noe erfaring selv!
Hei! Løsninger kjenner man visst bare bak i bekkenet, du kjenner på en måte at noe har låst seg, gjør vondt langt ned i halebeinet. Løsning kjenner man gjennom hele bekkenet og i underlivet opp mot symfysen. Jeg har bare lest dette, men kiropraktoren min kunne bekrefte det! Er førstegangsgravid selv, så har ikke noe erfaring selv!
Da har jeg vært hos kiropaktor og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Fikk påvist bekkenløsning og han mente at det i tillegg var noe mer galt. Hanså veldig alvorlig ut så jeg er en smule bekymret kjenner jeg. Fikk beskjed om å dra rett til akuttmottaket selv om jeg hadde legetime i morgen tidlig så da står vi på farten dit nå. Holder dere oppdatert...
Da har jeg vært hos kiropaktor og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Fikk påvist bekkenløsning og han mente at det i tillegg var noe mer galt. Hanså veldig alvorlig ut så jeg er en smule bekymret kjenner jeg. Fikk beskjed om å dra rett til akuttmottaket selv om jeg hadde legetime i morgen tidlig så da står vi på farten dit nå. Holder dere oppdatert...