bekkenløsning

Liol

Forelsket i forumet
Påvist bekkenløsning allerede!!! :o
Har jo hatt mine misstanker, men idag kom de harde ordene fra legen. Er bare 11+5 idag. Begynte å kjenne det 9+5... :(

så nå blir det bassengtrening, og gruppetrening for gravide og fysioterapeut. Jaja, godt oppfulgt iallefall!

Jeg har fått låsninger i bekkenet allerede, og er bare 10 uker.. Kjempegøy å være så tidlig ute :p God bedring :)

god bedring til deg også! Kjedelig å ha fått det før det er offisielt! Går jo å vagger som ei fødeklar gås... hehe!

ja, jeg prøver å skylde på hesten jeg! At ryggen har klikka etter en litt vill tur :-p Men er vel ikke lenge før de setter det i sammenheng med kvalme og voksende mage. Flere som har spurt siden jeg jeg er så oppblåst at jeg ser ut til å være i 6 mnd i følge mamma ;-)

Uff da, det var tidlig! Håper du greier å holde det sånn noenlunde i sjakk med oppfølgingen du får.

Uff, lykke til. Jeg har akkurat fått henvisning til fysio pga bekkenet jeg også. Spent på det... Har kjent noe siden uke 7-8, tror jeg det var.

Huff da. Masse godt bedring. Håper det hjelper med litt fysio og bassengtrenig :)

Huffda.... Jeg har også slitt med bekkenet i to-tre uker. Har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan man kan kjenne forskjell på bekkenlåsning og bekkenløsning. Noen som kan forklare det? Smertefullt er det i hvertfall uansett hva det er. Skal til legen på tirsdag så da får jeg spørre hva dette er.

Klemmer til dere andre med bekkenvondt også! :)

Huffda.... Jeg har også slitt med bekkenet i to-tre uker. Har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan man kan kjenne forskjell på bekkenlåsning og bekkenløsning. Noen som kan forklare det? Smertefullt er det i hvertfall uansett hva det er. Skal til legen på tirsdag så da får jeg spørre hva dette er.
Hei! Løsninger kjenner man visst bare bak i bekkenet, du kjenner på en måte at noe har låst seg, gjør vondt langt ned i halebeinet. Løsning kjenner man gjennom hele bekkenet og i underlivet opp mot symfysen. Jeg har bare lest dette, men kiropraktoren min kunne bekrefte det! Er førstegangsgravid selv, så har ikke noe erfaring selv!

Dette lurer jeg også på, så dytter den litt opp.

Hei! Løsninger kjenner man visst bare bak i bekkenet, du kjenner på en måte at noe har låst seg, gjør vondt langt ned i halebeinet. Løsning kjenner man gjennom hele bekkenet og i underlivet opp mot symfysen. Jeg har bare lest dette, men kiropraktoren min kunne bekrefte det! Er førstegangsgravid selv, så har ikke noe erfaring selv!

Da er det kanskje bekkenlåsning jeg har. Smertene sitter bak og det stikker til langt inn i halebeinet. Verst på venstre side, men kjenner det godt på høyre side også. Det kjennes veldig stivt rundt halebenet og så gjør det skrekkelig vondt å bøye seg framover f.eks. Skal bestille meg time til kriopraktor jeg, tror jeg... må jo være noe en kiropraktor kan "knekke" opp i hvis det har låst seg?

Tusen takk for svar :)

Da har jeg bestilt meg time til kiropraktor. Skal dit senere i dag så da får vi se hva han sier og forhåpentligvis kan han hjelpe. Våknet i natt og hadde skikkelige smerter og da jeg prøvde å bevege venstrebeinet så gikk det ikke. Virket som om det hadde låst seg helt. Da ser jeg ikke noen grunn til å vente til jeg har vært hos legen for det er og var skrekkelig vondt!

Holy mama!!!! Utblåsning!
Jeg ligger på sofaen. Kjempesliten og vond etter dagens julehandel. Guttungen kommer opp i sofaen, BORRER albuen ned i symfysen....! AU! Tårene SPRUTET!
Så, da ble sofakvilen min forlenget litt!! :/ jaiks!

Da har jeg vært hos kiropaktor og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Fikk påvist bekkenløsning og han mente at det i tillegg var noe mer galt. Hanså veldig alvorlig ut så jeg er en smule bekymret kjenner jeg. Fikk beskjed om å dra rett til akuttmottaket selv om jeg hadde legetime i morgen tidlig så da står vi på farten dit nå. Holder dere oppdatert...

Da har jeg vært hos kiropaktor og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Fikk påvist bekkenløsning og han mente at det i tillegg var noe mer galt. Hanså veldig alvorlig ut så jeg er en smule bekymret kjenner jeg. Fikk beskjed om å dra rett til akuttmottaket selv om jeg hadde legetime i morgen tidlig så da står vi på farten dit nå. Holder dere oppdatert...

Oi, men hva trodde han det var i tillegg da? Lykke til!!

God bedring til deg. :) Så seigt å få det allerede nå.... Jeg har hatt det de tre siste mnd av mine svangerskap..en mild versjon

oi da... Hvordan gikk det?

Back
Topp