Bekkenløsning..?

Maanestråle

Gift med forumet
Kanskje et litt teit spørsmål...men kan man ha smerter fra bekkenløsning mellom beina...? Sitter på en måte fra symfysebeinet og bakover på venstre side mellom beina... Føles nesten som jeg har falt skrevs over en stkkelstang noen ganger ;-p

Jaaaaaa! Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Forrje svangerskap satt det bare bak i ryggen, men nå er det i symfysen, mellom beina og overalt. Ikke noe gøy, heldigvis har vi ikke så lenge igjen :)

Jepp! Bekkenløsning ;-)
Akkurat samme følelsen her.

Smertene som oppleves ved bekkenløsning kan stort sett deles opp i 2 kategorier:

1. Smerter i korsrygg/sete (blir også kalt bekkenlåsning)
  2. Smerter i symfysen/skambenet (bekkenløsning)

(kilde : Bekkenløsning.no )

Maanestråle skrev:
Kanskje et litt teit spørsmål...men kan man ha smerter fra bekkenløsning mellom beina...? Sitter på en måte fra symfysebeinet og bakover på venstre side mellom beina... Føles nesten som jeg har falt skrevs over en stkkelstang noen ganger ;-p

jada... jeg har bekkenløsning og hadde det forrige gang.. .da satt det først i bekkenbeinet helt på kanten på hoftene...men i slutten endte sterke smerter i skambeinet og deromkring.. smertene ble sterkt forverret av at jeg skubbet noe med beinda eller prøvde å presse beina ut med litt hindring..

Back
Topp