Bekkenløsning?

*LC*

Gift med forumet
Etter litt rydding i dag har jeg skikkelig ubehag i korsryggen. Merker det spesielt godt når jeg har sittet en stund og så skal reise meg. Da er det som om noen stikker en kniv i halebeinet mitt. Har har hatt dette en dag her og en dag her, men ikke sammenhengende. Bare når jeg har gjort litt mer enn å ligge/sitte i sofaen. Hva tror dere - har jeg dratt på meg en bekkenløsning:(? Vil ikke, vil ikke, vil ikke:(...

Ut fra det du skriver er det utrolig likt på slik jeg hadde det med bekkenløsing i begynnelsen sist! emoticon

Er nok ikke usannsynlig det nei. Bekkenløsning er fryktelig vondt! Er selv allerede plaga med bekkenløsningssmerter, foran og bak... Kommer tidligere for hvert svangerskap for min del... og allerede sykemeldt. Blir lange dager om jeg ikke får kommet igang med en hobby. Ser frem til vår og snøsmelting!

Jeg har ikke hatt bekkenløsning, men jeg er svak i ryggmusklene. Det merker jeg spesielt godt når jeg har gjort husarbeid, bert mye/tungt eller gått langt da kjennes det ut som 10 000 kniver i korsryggen. Og de smertene kommer ekstra frem hvis jeg setter meg ned og slapper av, når jeg da reiser meg...AUUUUU.... 

Håper du slipper unna bekkenløsning for har hørt det skal være fryktelig vondt! 

Takk for svar:)! Håper virkelig jeg slipper unna. Har aldri hatt ryggproblemer og vil ikke begynne nå;). Kjenner det i dag også, og i dag har jeg ikke belastet ryggen noe særlig. Får vel ta det som det kommer, ikke stort å gjøre med.

Back
Topp