Bekkenløsning?

Jubelong

Flørter med forumet
Er det noen her som er plaget med det allerede? Jeg hadde ingen problemer med bekkenet med i de to forrige svangerskapene, men nå har jeg så grenseløst vont helt nederst i korsryggen...:-( Lurer på om det kan være en start på bekkenløsning, eller om det blir noe helt annet?

Her startet det i uke 7.....

Uff så kjedelig:-( Hvor sitter smertene hos deg da og hva gjør du for å forbygge/ få det bedre?

Her har bekkensmertene gjort sitt inntog den siste uken. Både i symfysen foran og bak i korsryggen. Aller mest smertefullt er det når det er på det verste foran. Synes ikke jeg skal få til å gå skikkelig. Fikk det da jeg var på jobb, og nå når jeg har hatt fri noen dager, er det blitt bedre. Tror ikke jobben som renholder er til det beste for bekkenet mitt, men skal prøve å holde ut en stund til, hvis ikke er jeg redd det blir lange dager om jeg ender på sykemelding... Jeg får lytte til kroppen min, og ta det derfra.

Jeg hadde bekkenløsning i mine forrige to svangerskap også, så dette kom ikke overraskende på. Det eneste som har hjulpet meg, er å ta det med ro. Gå noen kortere turer innimellom slik at det ikke stivner helt, har også hjulpet meg noe. 

Jeg og  kjenner det i lysken og bak i ryggen, men trodde det var litt tidlig enda. Er 7 pluss 3. Hadde det i forrige sv.skap også, men ikke før 4 mnd på vei...  

Jeg og  kjenner det i lysken og bak i ryggen, men trodde det var litt tidlig enda. Er 7 pluss 3. Hadde det i forrige sv.skap også, men ikke før 4 mnd på vei...  

Jeg også har kjempe vondt i bekkenet til tider :-/
Spesielt hvis jeg står mye eller går mye rundt, som når jeg gjør husarbeid osv..
Det er værst i korsryggen hos meg da.. Det som kan hjelpe er enten massasje på stedet det er vondt, eller en god varmepute/varmeflaske i korsryggen :)
Når det er som værst går det ned i hoftene og bena, og jeg føler at jeg halter til tider.., IKKE noe godt.. Litt skremmende når det skal starte så tidlig. Gjorde ikke det i mine 2 forrige sv.skap. Hadde noe plager med nr 2, men det var mest på slutten.. Bare håpe at jeg ikke får skikkelig bekkenløsning med mye smerter, for det er slitsomt..

Sliter litt med bekkenet, men gjør mitt beste for å overse det da.
Kommer meg opp og på jobb hver dag, og har planer om det i mange måneder enda, får jo fnatt av å være hjemme i 3 dager i strekk jo,,,

Back
Topp