Bekkenløsning...

lissom

Forumet er livet
Noen andre enn meg som sliter med bekkenet for tida?? Hadde bestemt meg for å ikke få bekkenløsning denne gangen heller, men det var det visst ikke jeg som bestemte... Av og til er det så vondt at jeg bare vil grine!! Og så blir jeg så sur når jeg har vondt, og det går dessverre ut over de rundt meg.. er så trist å ha det sånn!![:(]

Uffda...jeg sliter ikke med det *bank i bodet*

Ville bare gi deg en skikkelig klem,
å herregud noen av oss må gjennom mye smerter disse måneden [:@]
Men det er jo verdt det da, *fattig trøst akkurat nå da*

Stå på klem fra Kathrine

jo jeg sliter med det....... har forferdelig vondt i blandt, går på issjas nerven i høyre foten og da klarer jeg ikke gå har mest lyst til å¨hyle..... jeg klager hele tiden jeg hehe andre blir irriterte ,men jeg må bare få sagt at det er vondt for da blir det liksom bedre...

jeg sliter med bekkenet og resten av ryggen[&:] har gått til kiropraktor 3 ganger i uken i nesten ett år. men har ikke orket å gå til han på en stund for jeg har ikke følt meg i form. Men må vel begynne igjen snart, for bekkenet mitt gjør skikkelig vondt.[:'(][:o][&:]

Ja! Jeg har skikkelige plager med det og det blir bare verre og verre! Hadde det i forrige svangerskap også, men denne gangen er det mye verre og begynte allerede i uke 12.
Det er utrolig smertefullt for tiden, har mest lyst til å bare ligge rolig på ryggen i senga mi, men det hjelper desverre ikke.... [:(]
Skal kontakte fysioterapaut i morgen, jeg trenger seriøst hjelp! Og sykmelde meg da selvfølgelig.

På en fæl måte er det godt å høre at det ikke bare er meg, da....!! Vi får bare bite tennene sammen og stå på!! Jeg har jaffal ikke tenkt å legge meg til bare for dette!! Går på drama, og MÅ klare å holde meg litt i bevegelse... Resten av denne uka skal vi ha afrikansk dans - vet ikke om jeg skal le eller grine. Høres kjempegøy ut, men jeg er så redd for å ta så av at det blir fælt etterpå... Men hvem vet - kanskje det er det som er løsningen????[:D]

Ikke godt å si... Du burde få en fysioterapaut til å undersøke deg. Jeg skal til fysio om en uke, men sykmelder meg i mellomtiden, til jeg vet hvor "alvorlig" det er.
Man kan faktisk risikere å få større plager etter fødsel, hvis man ikke er forsiktig.

Hm... ja får høre med jordmor på fredag. I mellomtiden må jeg si at det var utrolig gøy med afrikansk dans, og deilig å bevege hoftene litt annerledes enn jeg er vant til... Og utrolig nok er det ikke vondt i bekkenet ikveld! Men vet jo ikke om det kommer imorra...

Back
Topp