Bekkenløsning

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Noen andre som har bekkenløsning? Trenger tips til å bli kvitt smertene... Går det an å trene seg bra igjen? Har meldt meg på bassengtrening for gravide, så får vi se om det hjelper. Ellers var jeg i romerbadet på Havanna i går, det var deilig hvertfall, men det kan jo bli dyrt i lengden[&:]

har bekkenløsning jeg også. Og lurer akkurat på det samme som deg.

Svømming er veldig bra. Ellers så må du be om en rekvisisjon til fysioterapi. Det hjelper noe for meg....

j vet rett og slett ik om j har d. skal ta d opp m legen på neste kontroll. Har i d siste fått mer og mer vondt i lysken, akkurat som musklene svikter av og til, og baki,nedi ryggen, særlig hvis j går langt, sitter for lenge osv, føler meg som ei gammel kjerring når j reiser meg fra sofaen. føles nesten som man har strekk og er støl samtidig.... kan d være bekkenløsning?

Tror nok desverre ikke at så lenge man er gravid at man blir helt bra igjen, men man kan bli mye bedre med trening. [:)] Har bekkenløsning selv, men det gjør bare vondt når jeg blir sittende for lenge, eller når jeg går i trapper.

Legen min mente det ikke var nødvendig med fysioterapi i og med at det var hormonelt betinget, men ikke vet jeg... Begynner som sagt på bassengtrening neste torsdag, håper det skal hjelpe. Ellers har jeg fått tips om naprapat. Har av og til smerter ned gjennom det ene benet, og da klarer jeg ikke engang å gå uten å støtte meg. Ellers er det veldig vondt å snu seg i sengen, så jeg t5enkte jeg skulle kjøpe meg et silkelaken...

LILLEMUMMA: det er nok desverre bekkenløsning du har, så ta det forsiktig!

ORIGINAL: lillemumma

j vet rett og slett ik om j har d. skal ta d opp m legen på neste kontroll. Har i d siste fått mer og mer vondt i lysken, akkurat som musklene svikter av og til, og baki,nedi ryggen, særlig hvis j går langt, sitter for lenge osv, føler meg som ei gammel kjerring når j reiser meg fra sofaen. føles nesten som man har strekk og er støl samtidig.... kan d være bekkenløsning?

Veldig likt meg faktisk.
Eg har bekkenløsning. Var slik når eg gikk med førstemann og, men da var det ingen som ville svare meg hva det var..
akkurat som de ikkje ville tro at det var bekkeløsning.
Men eg følte det på meg. Eg blei mye verre denne gangen. TA DET MED RO OG LYTT.. OG HA RESPEKT FOR HVA KROPPEN DIN FORTELLER DEG[;)]

Back
Topp