Bekkenløsning!

Lene1986

Forumet er livet
Jeg lurer på, dere som har hatt det. Hvordan var det liksom? Hvor hadde dere smerter? Hvordan kjentes det ut??
Jeg spør fordi jeg har null peiling! Men når jeg står og går mye på jobb idårlige sko og på hardt gulv får jeg ganske så vondt. noe som skjer hver dag... Er der Akuratt som om at noen står og kjører kniver inn i en plass mellom ryggen og rompa hvis dere skjønner [8D] Så lurer på hva dette kan være.

ai ai ai, fikk dette med nr 2 de siste mnd, noe dritt... Det føltes litt sånn ja.. Mye foran hos meg, jeg fikk den foran i symfysen jeg [:'(] Godt du minner meg på ting jeg hadde glemt [8D]

Hvor langt er du på vei igjen??[:)]

ORIGINAL: KathMor

ai ai ai, fikk dette med nr 2 de siste mnd, noe dritt... Det føltes litt sånn ja.. Mye foran hos meg, jeg fikk den foran i symfysen jeg [:'(] Godt du minner meg på ting jeg hadde glemt [8D]

Hvor langt er du på vei igjen??[:)]
Da håper vi det ikke er det og at det går over av seg selv! Hehe..
Er jo bare rett øver 12 uker på vei..

Jeg sliter fremdelse med det. Jeg har feks vært sengeliggende i tre dager nå og da er bekkenet helt på tur. Det knekker og smeller i festene i lysken på begge sider. Stikker slik du beskriver det. Av og til når jeg har sittet lenge på kontoret klarer jeg så vidt å gå for det stikker opp i høna og lysken. Og nå er det over to år siden jeg fødte[:o] Du må bare være flink å ta korte skritt, sitte med beina beint ned og ikke lene deg formye bakover på stolene. Reis deg alltid med beina samlet. Jeg har en elipsemaskin jeg trener på. Det er min redning[:)]

ORIGINAL: Ho Mor

Jeg sliter fremdelse med det. Jeg har feks vært sengeliggende i tre dager nå og da er bekkenet helt på tur. Det knekker og smeller i festene i lysken på begge sider. Stikker slik du beskriver det. Av og til når jeg har sittet lenge på kontoret klarer jeg så vidt å gå for det stikker opp i høna og lysken. Og nå er det over to år siden jeg fødte[:o] Du må bare være flink å ta korte skritt, sitte med beina beint ned og ikke lene deg formye bakover på stolene. Reis deg alltid med beina samlet. Jeg har en elipsemaskin jeg trener på. Det er min redning[:)]
Au da.. Off.. Høres ikke noe godt ut..
Takk for gode råd!

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Ho Mor

Au da.. Off.. Høres ikke noe godt ut..
Takk for gode råd!

Men når sant skal sies så har jeg hatt et bekkenbrudd. Så jeg har et dårlig utgangspungt[;)]

Det begynner der du beskriver, og så blir det over hele bekkenet til slutt... Det er liksom ingen tvil om at det er det når du har fått det! Men ta forhåndsregler nå, så slipper du kanskje lett unna!

Jeg hadde bekkenløsning kun fremme i symfysen da jeg gikk med Emmeli, det var en VONDT og snodig opplevelse...............[&:][:'(] Med Ine kunne jeg knapt gå til slutt pga bekkenløsning bak, men det hadde nok at jeg jobbet full tid frem til permisjonen begynte...........

Jeg har hatt det både nå og forrige gang. Er litt som du sier, og så har jeg hatt mye vondt "inni" rumpeballene. Og sm Kathmor sier; i symfysen. Uggene greier. Håper du slipper billig unna! Begynn hos fysioterapeut så fort du er sikker på om det bekkenet. Det har hjulpet meg masse denne gangen, at jeg begynte der så tidlig. Uansett; håper auauen din går over!

Jeg har hørt at bekkenløsning har forskjellige former som det høres ut her [8D] har heldigvis aldri opplevd det og håper virkelig for din del at du slipper - eller får holdt det i sjakk[:)]

Back
Topp