Lykkemamma
Elsker forumet
Har i ca en uke hatt ekstremt vondt i halebeinet, kjenner det ekstra godt hvis jeg har sitti lenge. Kan dette være begynnende bekkenløsning?[&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LykkeligBallerina
Jeg ville sjekket det opp uansett, det kan ikke stoppes, men det kan holdes litt i sjakk!
Jeg går til behandling og opptrening av bekken 2 ganger i uka, koster ikke noe så lenge dete r bekkenløsning m gangvansker.
Jeg begynte altfor sent sist, ante jo ikke hva det var, og jeg måtte gå med krykker til slutt..klarte heller ikke de stillingene jeg burde føde i...sjekk det opp tidlig, vær så snill[:)]
Masse lykke til..håper ikke det er bekkenløsning, det er såååå vondt!!
ORIGINAL: To blir tre jan2011
Jeg ville sjekket det opp uansett, det kan ikke stoppes, men det kan holdes litt i sjakk!
Jeg går til behandling og opptrening av bekken 2 ganger i uka, koster ikke noe så lenge dete r bekkenløsning m gangvansker.
Jeg begynte altfor sent sist, ante jo ikke hva det var, og jeg måtte gå med krykker til slutt..klarte heller ikke de stillingene jeg burde føde i...sjekk det opp tidlig, vær så snill[:)]
Det er såpass ja [&:] Godt jeg skal til legen på mandag da.. Nå ble jeg litt redd her [&:]
ORIGINAL: To blir tre jan2011
Det er såpass ja [&:] Godt jeg skal til legen på mandag da.. Nå ble jeg litt redd her [&:]
Ånei..mente ikke skremme deg altså[:)] Men kom i gang med behandlin tidligst mulig..krysser alt jeg kan for deg[:)]
Er veldig forskjellig hvor kraftig bekkenløsning en får også[:)]