bekkenløsning? :/

Lykkemamma

Elsker forumet
Har i ca en uke hatt ekstremt vondt i halebeinet, kjenner det ekstra godt hvis jeg har sitti lenge. Kan dette være begynnende bekkenløsning?[&:]

You are not alone [:'(] etter en dag på jobben så kræsjer hele bekkene..

Er så fælt [&:] Er det bekkenløsning?

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Er så fælt [&:] Er det bekkenløsning?

det er en start.. . jeg har ikke hat det på 5 år, men en dag på jobben så kjenner jeg det [:'(]

kan også være belastningen du får av en graviditet og at ledd og sånt blir mer myke. Krysser for at det ikke er bekkenløsning for deg jeg

Tusen takk[:D] satser på at det ikke er det..

Sånn har jeg det også :/
Får vondt når jeg går ogå...stråler litt ned i bena.... Håper ikke det er begynnende bekkenløsning. Hadde kontordag på jobben og satt hele dagen, trodde jeg skulle stryke med. Så vondt i nedre del av rygg (og bekkenet...!?)

Jeg ville sjekket det opp uansett, det kan ikke stoppes, men det kan holdes litt i sjakk!

Jeg går til behandling og opptrening av bekken 2 ganger i uka, koster ikke noe så lenge dete r bekkenløsning m gangvansker.
Jeg begynte altfor sent sist, ante jo ikke hva det var, og jeg måtte gå med krykker til slutt..klarte heller ikke de stillingene jeg burde føde i...sjekk det opp tidlig, vær så snill[:)]

Masse lykke til..håper ikke det er bekkenløsning, det er såååå vondt!!

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Jeg ville sjekket det opp uansett, det kan ikke stoppes, men det kan holdes litt i sjakk!

Jeg går til behandling og opptrening av bekken 2 ganger i uka, koster ikke noe så lenge dete r bekkenløsning m gangvansker.
Jeg begynte altfor sent sist, ante jo ikke hva det var, og jeg måtte gå med krykker til slutt..klarte heller ikke de stillingene jeg burde føde i...sjekk det opp tidlig, vær så snill[:)]

Det er såpass ja [&:] Godt jeg skal til legen på mandag da.. Nå ble jeg litt redd her [&:]

Det er såpass ja [&:] Godt jeg skal til legen på mandag da.. Nå ble jeg litt redd her [&:]

Ånei..mente ikke skremme deg altså[:)] Men kom i gang med behandlin tidligst mulig..krysser alt jeg kan for deg[:)]
Er veldig forskjellig hvor kraftig bekkenløsning en får også[:)]

Ånei..mente ikke skremme deg altså[:)] Men kom i gang med behandlin tidligst mulig..krysser alt jeg kan for deg[:)]
Er veldig forskjellig hvor kraftig bekkenløsning en får også[:)]

Ja, om det skulle vise seg å være det så kommer jeg jo evnt tidlig til behandling [:)] Håper legen sier at det er noe helt annet som gir seg på null komma niks [:D]

var hos legen i dag og han sa at jeg hadde fått bekkenløsning og sykmeldte meg i 4 uker[&:] fått henvisning til fysioterapi så skal ringe dem til uka tenkte jeg sånn at jeg får kommet for i gang.. håper inderlig at legen har tatt feil da men[8D]

Back
Topp