kvartleif
Blir kjent med forumet
Her kom ligamentsmertene mye kjappere enn ved forrige graviditet (fra uke 6).
Nå i andre trimester er det så vondt i halebeinet at jeg gisper hver gang jeg setter meg (særlig på porselenstrona
).
Har kontorjobb, men selv med hev og senk-pult + varierte arbeidsstillinger blir det lange dager med ubehag. Begynner å bli litt smådesp, for jeg klarer ikke gå på butikken etter arbeidsdagen er over uten å henge over handlevogna og er "bare" i uke 16
Hadde det bare litt på slutten sist, men nå sitter jeg altså her og vurderer hemoroide/halebeinsputer til dyre dommer for å overleve de neste 5mnd..
Flere som har begynt å kjenne på bekkenløsning?
Erfaring med halebeinspute eller annen tilpassing på arb.plassen?
Tips til ting som har fungert, eller overhode ikke fungerte for deg nå eller tidligere?
Nå i andre trimester er det så vondt i halebeinet at jeg gisper hver gang jeg setter meg (særlig på porselenstrona
). Har kontorjobb, men selv med hev og senk-pult + varierte arbeidsstillinger blir det lange dager med ubehag. Begynner å bli litt smådesp, for jeg klarer ikke gå på butikken etter arbeidsdagen er over uten å henge over handlevogna og er "bare" i uke 16

Hadde det bare litt på slutten sist, men nå sitter jeg altså her og vurderer hemoroide/halebeinsputer til dyre dommer for å overleve de neste 5mnd..
Flere som har begynt å kjenne på bekkenløsning?
Erfaring med halebeinspute eller annen tilpassing på arb.plassen?
Tips til ting som har fungert, eller overhode ikke fungerte for deg nå eller tidligere?
Jeg bruker bekkenbelte når jeg er i aktivitet, og sover med gravidpute mellom beina på natta. Tar også med meg gravidputa i sofaen når det er veldig ille. Har ingen tips ift. jobben din dessverre, håper noen andre kanskje har 

Ser jeg har skrevet at dette er nr 5 så har kommet borti feil. Dette er mitt barn nr 4. De 3 første fikk jeg med en annen mann for 23,21 og 17 år siden. De to eldste har flytta ut og 17 åringen hjemme ordner seg mye selv. Så jeg har igrunn bare meg selv å ta hensyn til akkurat nå. Trenger jeg å hvile så får jeg hvilt. Både sønnen og mannen hjelper til med husarbeid ved behov. Jeg tar husarbeid og mathandling i takt med formen dag for dag.

Forrige svangerskap ble bekkenet bare verre og verre frem til det ble så og si helt fint igjen etter fødselen