Bekkenløsning/symfyseløsning

Jeg må ha en stol å sette meg ned på når jeg lager middag. Må ta en pause i bilen før jeg kjører hjem fra en handletur (som kanskje varer 10min). Klarer ingenting føler meg som en ... Ja ettellerannet ubetydelig! :-:):)(

Sjønna ka du meina, men ser den at du har det litt verre enn meg! Får du noke behandling?
Eg skal til fysio, men er kjempe redd for at ho eller han ikkje skal dinne noke "galt" med meg.. Har jo ikkje smerte før etter eg har bevegd meg ei stund.. Eg føle meg stort sett ubrukelig :(

Sjønna ka du meina, men ser den at du har det litt verre enn meg! Får du noke behandling?
Eg skal til fysio, men er kjempe redd for at ho eller han ikkje skal dinne noke "galt" med meg.. Har jo ikkje smerte før etter eg har bevegd meg ei stund.. Eg føle meg stort sett ubrukelig :(
Den frykten har jeg også så det er nok vanlig.:-p ja, jeg går til Fysio, masasje,egentrening, gruppetrening, og bassengtrening :-)

Jeg er helt klart blitt "slarken" i symfysen, akkurat som om den ikke henger helt sammen... Den er foreløpig bare øm, ikke smertefull. Men det er en sånn type ømhet som gjør meg litt kvalm :(

Oj, her var de komt mange svar :p men "bra" de ikke er bare meg som har vondt da :( er ikke noe behagli, har smerter nedoer beina, i rumpeballene, og i selve skrittet :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg også er veldig plaget, mest med bekkenet, men kjenner det veldig foran også... Jeg er 50 % sykemeldt nå, men siden jobben ikke kan la meg gå kortere vakter(jobber8,5 time når jeg har dagvakt), så blir jeg nok mer sykemeldt når jeg skal til legen igjen neste uke.... Sjefen foreslo 80 % sykemelding, for da kan jeg få drive med fagutvikling to halve dager i uka...! Jeg vil virkelig ikke bli så mye sykemeldt, men sliter veldig etter 4 timer i kaoset på jobb...så jeg innser at jeg ikke har noe der å gjøre....!

Jeg har tidligere fått utredning for leddgikt (i 13-årsalderen), men da fant de ut at smertene jeg hadde/har sitter i musklene. Så da jeg kom til fysioterapeuten sist fredag og hun mente det var muskulære bekkenplager så kom det ikke akkurat som en overraskelse;)

Men hun mente det kunne utvikle seg til en bekkenløsning siden jeg sliter så med korsryggen:/ nå har jeg kjøpt meg badering som jeg skal sitte på når jeg setter meg ved sandkassa eller på bakken i barnehagen (jeg jobber der altså). Klarer ikke sitte rett på, da gjør det for vondt i sittemuskulaturen;)

Hun jeg gikk til hadde fordypning i kvinneplager;) så jeg følte jeg ble tatt på alvor med plagene mine. Dessverre var det heeelt tilfeldig at jeg kom til det fysiosenteret;)

Jeg får heller ikke smerter før jeg har bevegd meg en stund, men det forstod hun godt:)

Hun jeg gikk til hadde fordypning i kvinneplager;) så jeg følte jeg ble tatt på alvor med plagene mine. Dessverre var det heeelt tilfeldig at jeg kom til det fysiosenteret;)

Jeg får heller ikke smerter før jeg har bevegd meg en stund, men det forstod hun godt:)

Godt og høre at det finst folk som "forstår" :) Håpa eg og får noken som gjere det!

Jeg har god hjelp av Manuellterapeut en gang i uka...fysioterapeut som knekker i tillegg til massasje! Også går jeg bekkentrening i basseng to ganger i uka :) anbefales!

Back
Topp