Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er som å ha to kjøttkniver mellom bena som skjærer frem og tilbake når du går!
Jeg beklager at jeg sier det men det er faktisk litt befriende å høre at andre har det på samme måte! Synes det er kjipt å gå å føle på ting ingen rundt meg kan forstå jeg har somlet har fortalt tidligere trening, altså øvelser med/hos Fysio 3-4 ganger i uken..Akkurat sånn har jeg det! Men jeg fikk øvelser sånn at jeg kunne strekke ut de musklene igjen... Men når kjøttkniven høgg inn i rumpa for noen uker siden- aaaah! Klarte ikke gå opp trappa til soverommet en gang!!! AAU!!!
Kanskje det er et håp om at jeg kan fullføre ett svangerskap til da? Sånn som ting er her nå er det ikke en mulighet.For meg var det som å ha en kniv ja som stod stabbet inn i korsryggen til enhver tid. Hadde strålingen nedover beina. Om jeg gikk, lå eller satt verket det som om det ikke skulle komme noen morgendag. Det tok laaaaang tid før bekkenplagene gikk over for meg. Flere år. Men nå som jeg er gravid med Nr 2 9-10 år etter, så har jeg så vidt kjent noe i bekkenet. 20+0 i dag. Sist startet det veldig tidlig og var intenst med engang. Ble bare verre og verre. Til slutt kjennes det ut som du skal rakne på ryggen. Ikke noe morsomt.
Kanskje det er et håp om at jeg kan fullføre ett svangerskap til da? Sånn som ting er her nå er det ikke en mulighet.
Nei overhode ikke! Hadde litt på slutten men ikke noens klage over. Ellers slet jeg mest med isjas da jeg var ca. Halvveis også kom det og gikk resten av svangerskapet. Det var helt jævlig. For da hjelper ingenting!!Absolutt! Det går faktisk over tok litt tid. Satser på at jeg slipper unna denne gangen håper ikke det blir for ille utover for deg også. Var det like ille sist også?
Holy moly, hørtes alt annet enn behagelig ut. Jeg hadde snill mann som masserte korsryggen hver kveld! Hehe det hjalp!Nei overhode ikke! Hadde litt på slutten men ikke noens klage over. Ellers slet jeg mest med isjas da jeg var ca. Halvveis også kom det og gikk resten av svangerskapet. Det var helt jævlig. For da hjelper ingenting!!
Sign og amen!!! Men klarer ikke mer enn 30-60 min.Eg klare og vere oppegåande i 3-4 tima ca, så klarer eg ikkje holde ryggen og beina rakt lenger.. Sterke smerte i ryggen og bekkene som stråla ned over i hoftene.. Syns det er kjempe vanskelig og forklare for folk, fordi eg føler ingen sjønna ka eg snakka om og ikkje trur på meg Kvar kveld må eg neste krype inn til senga. Og å berre gå på do er ett ork og smertefult Blir jo berre verre og verre..
Oj, de va ikkje lenge! Redd for at det ikkje tar så lang tid til eg og er derSign og amen!!! Men klarer ikke mer enn 30-60 min.
Jeg må ha en stol å sette meg ned på når jeg lager middag. Må ta en pause i bilen før jeg kjører hjem fra en handletur (som kanskje varer 10min). Klarer ingenting føler meg som en ... Ja ettellerannet ubetydelig! :-(Oj, de va ikkje lenge! Redd for at det ikkje tar så lang tid til eg og er der