Bekkenløsning og arv..

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Min mamma hadde store problemer med bekkenet, spesielt med første, og gikk med krykker fra ca uke 12 og helt ut.. veldig redd for å oppleve det samme!

Noen som har positive eller negative opplevelser som kan relateres til temaet?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 12 i mitt første svangerskap. Nå i mitt andre har jeg ikke had antydning.
Min mor hadde d ikke men noen av sine to barn.
Om det har noe med slekt å gjøre, aner jeg ikke :-) finnes sikkert noe forskingsmateriale på d om du søker nettet :-)

Det er arvelig - det vet jeg.. bekkenløsning har jo med skjelettets oppbygning å gjøre og hvor slakke leddbåndene blir.. håper treninga mi hjelper.. kjører på med stabiliserende øverlser!

Min mamma hadde store problemer med bekkenet, spesielt med første, og gikk med krykker fra ca uke 12 og helt ut.. veldig redd for å oppleve det samme!

Noen som har positive eller negative opplevelser som kan relateres til temaet?

Jeg hadde tidlig bekkenløsning med nr.1 og kraftig bekkenløsning på slutten av svangerskapet. Jeg har foreløpig ikke kjent noe til det *bank i bordet *

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Bestemor og mamma hadde det, jeg hadde det med mine 2... Den første ikke så ille som nr 2, så er redd denne gangen blir ille.. Kjenner det alt desverre..

TuMmY LoVe

huff.. jeg har en tendens til bekkensmerter rett før mensen til vanlig, og jeg kjenner antydninger nå innimellom ved f.eks. tyngre løft og enkelte stillinger..

aaaaner ikke hvordan min mor hadde d som gravid. Men jeg vet at en av grunnene til at jeg ender med ekstreme bekken smerter i svangerskap er pga en skade jeg fikk i bekkenet som ungdom... Men d har gått over rett etter fødsel med begge 2, så satser på det denne gangen også! :)

Jeg hadde det med begge mine første. Vil si det var verst med første. Men det startet tidlig med begge, uke 6-8 kanskje?? Og merket det faktisk litt på jobb i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp