Bekkenløsning med nr 2

Maispiren

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg hadde symptomatisk(?) bekkenløsning fremme og bak med nr 1 fra uke 27 og utover. Klarte å karre meg på jobb(lærer) med tilrettelegging i 100 % frem til ca uke 30. Og var delvis sykemeldt etter dette. Men jeg var ganske dårlig etter noen timer på beina da, spesielt gange var vondt på symfysen og jeg hadde en del låsninger ved hvile. Nå er jeg i uke 5+0 og i kveld har jeg kjent litt smerter på symfysen som sist. Noen som har opplevd å få tidligere bekkenløsning andre gang?

Jeg fikk bekkenløsning mye tidligere med nr.2. Og den var myyyye værre, fra uke 10 var jeg sykemeldt pga bekken og pga farlig arbeidsplass. Så jeg gruer meg veldig til denne gangen.

Jeg fikk bekkenløsning mye tidligere med nr.2. Og den var myyyye værre, fra uke 10 var jeg sykemeldt pga bekken og pga farlig arbeidsplass. Så jeg gruer meg veldig til denne gangen.

Huff, ikke oppløftende å høre... får komme meg til legen om det blir verre. Men kjenner ikke noe i dag foreløpig!

Jeg er gravid med 2 nå og merker allerede at bekkenet kommer til å bli plagsomt. Går heldigvis bra enda så lenge jeg begrenser litt.

Kan bli spennende med jobb i morgen

Med nr en fikk jeg bkl i uke 15
Med nr to så fikk jeg det sent uke 34
Nå kan jeg allerede kjenne at bekkenet kan bli et problem :banghead:

Jeg hadde symptomatisk(?) bekkenløsning fremme og bak med nr 1 fra uke 27 og utover. Klarte å karre meg på jobb(lærer) med tilrettelegging i 100 % frem til ca uke 30. Og var delvis sykemeldt etter dette. Men jeg var ganske dårlig etter noen timer på beina da, spesielt gange var vondt på symfysen og jeg hadde en del låsninger ved hvile. Nå er jeg i uke 5+0 og i kveld har jeg kjent litt smerter på symfysen som sist. Noen som har opplevd å få tidligere bekkenløsning andre gang?
Har hørt om flere som får det tidligere når de har vært gravide før.

Fikk symfyseløsning og bekkenlåsning bak ved ca 18 uker sist. Har bare 1, men frykter det kommer tidligere denne gangen

Fikk symfyseløsning allerede i uke 11 forrige svangerskap [emoji85] Håper jeg ikke får det denne gangen!

Hadde med begge barna, husker ikke når det kom. Merker ikke noe her ennå, men har grusomme ryggsmerter. Håper ikke det er bekkenløsning allerede

Er bare i uke 5 men jeg merker allerede at det er noe som sitter bak. Det kom før jeg skulle ha mensen. Samme gjorde det sist når jeg mistet.

Er bare i uke 5 men jeg merker allerede at det er noe som sitter bak. Det kom før jeg skulle ha mensen. Samme gjorde det sist når jeg mistet.
Kan legge til at jeg ikke fikk bekkenløsning før uke 25 ca med mini

Jeg er bare 4+4 ca, men sliter allerede med bekkene. Hadde bekkenløsning og låsning med alle 3 barna mine.

Jeg har bekkenløsning så jeg nesten døøør! [emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50] er 6 uker liksom.. Har problemer når jeg går lenge eller står. Er så grusomt vondt! [emoji20][emoji20]

Back
Topp