Bekkenløsning/låsning?

treskatter

Forelsket i forumet
Jeg har SÅ vondt i bekkenet. Det vil si korsrygg og hofter er så smertefulle at jeg må ligge meg ned, og jeg bare vrir meg jeg er mellom 6 og 7 uker i dag. Og lurer på om det kan være bekkenløsning/låsning SÅ tidlig?

Og hva skal jeg gjøre med dette?

Det kan være bekkenløsning/låsning. Ta kontakt med kiropraktor.

Kan vel komme ganske tidlig det ja. Har hatt problemer med det i mange år og det har hjulpet med trening i form av styrking av kjernemuskulatur.

Men ved låsning sies det vel at kiropraktor skal hjelpe for å få låst det opp, men jeg foretrekker tøying og kjernemuskulatur :) f.eks pilates ;)

Jeg har SÅ vondt i bekkenet. Det vil si korsrygg og hofter er så smertefulle at jeg må ligge meg ned, og jeg bare vrir meg jeg er mellom 6 og 7 uker i dag. Og lurer på om det kan være bekkenløsning/låsning SÅ tidlig?

Og hva skal jeg gjøre med dette?

Uff, høres ikke noe godt ut. Jeg har hatt bekkenlåsning og måtte knekkes opp av kiropraktor. Fikk også noen treningsøvelser jeg begynte å trene regelmessig, og da har det ikke kommet tilbake :) håper du får hjelpen du trenger og at ting blir bedre for deg! God bedring ❤️

Jeg merker det også allerede dessverre :( Regner med det er fordi jeg hadde bekkenløsning forrige gang og at jeg bare får det igjen lettere denne gangen eller noe. Huff, er jeg klar for 9 mnd med bekkenløsning? :/

Jeg hadde bekkenløsning i de to forrige svangerskapene, men ikke som jeg ikke kunne leve med, og hvertfall ikke så tidlig i svangerskapet :(

Jeg begynner å merke det :( er bare 8 uker på vei... Sist fikk jeg også ganske tidlig rundt uke 18. Men herregud jeg har ikke savnet dette her. Var fortsatt vondt ett år etter fødselen! Så nå har jeg vært smertefritt i ca et år. Men gruer meg til dette denne gangen!!
Er vel greit å starte med vanntrening og fysioterapi med en gang eller??
Er litt redd for at ingen tro meg... Hadde det sist også at hverken lege eller jordmor trodde på meg. "Er vel litt tidlig for det" fikk jeg høre....

Jeg begynner å merke det :( er bare 8 uker på vei... Sist fikk jeg også ganske tidlig rundt uke 18. Men herregud jeg har ikke savnet dette her. Var fortsatt vondt ett år etter fødselen! Så nå har jeg vært smertefritt i ca et år. Men gruer meg til dette denne gangen!!
Er vel greit å starte med vanntrening og fysioterapi med en gang eller??
Er litt redd for at ingen tro meg... Hadde det sist også at hverken lege eller jordmor trodde på meg. "Er vel litt tidlig for det" fikk jeg høre....
For tidlig når du er nesten halvveis? Merkelig uttalelse! :-( Håper du får hjelp. Det handler vel om hormoner dette også?

har bekkenløsning og, sist svangerskap var helt J****** så gruer meg til denne gangen, er allerede begynt å bli verre er 7 uker. :( skulle på MR, men fant ut eg var gravid.....sist oppdaget eg det i uke 7...

For tidlig når du er nesten halvveis? Merkelig uttalelse! :-( Håper du får hjelp. Det handler vel om hormoner dette også?

Det sies jo at det gjerne kommer tidligere og tidligere og?
Og for å ha bekkenproblemer mååå man ikke være gravid heller.
Er nok mye som spiller inn i rollen der; som f.eks hormoner ja.

Back
Topp