Bekkenløsning/låsning?

gull nr.3

Glad i forumet
Jeg har så vondt i korsryggen. Har merket det litt til og fra en ukes tid nå, men når jeg stod opp idag var det skikkelig illa. What to do?
 
Ah, det lurer jeg på også! Har tidvis KJEMPE vondt i korsryggen, spesielt når jeg står, eller når jeg sitter oppreist over en lengre periode. Det eneste som hjelper er å legge meg ned. Er bare litt over 5 uker på vei...?
 
Kommer og går idag også, ikke konstant heldigvis. Men håper det ikke skal være sånn resten, er 7+2 idag.
 
Jeg har d også slik, har til tider problemer med å gå.
Har begynt å gå til naprapat, synes d hjelper VELDIG! Er jo dyrt da, 500 kr gangen, men synes d er verdt d..
 
Har hatt BL tidlig på begge to. Startet på uke 14,15, men fikk det troig tidligere, bare at jeg ikke forstod hva det var. Sist fikk jeg det uke 4+2 og denne gang slo det ikke til før uke 6, trolig fordi jeg nå kjører bil og fordi jeg ikke går i bakker slik jeg måtte med de to første. Den beste behandlingen for min del har vært å variere stillingene. Ikke sitte, stå, gå lenge av gangen. Fysio har også virket godt. Svømming tilpasset BL fungerer på mange, men for meg ble det værre, rett og slett for at jeg ikke kjente begrensningene i vannet, så jeg tøyde litt for langt.
 
Jeg har også begynt allerede no, 6+1 med vond korsryggen. Som stråler utover til hoftene og innsidene av lårene. Jeg slipper nok ikke unna bekkenløsning denne gangen heller. Men tror faktisk jeg har en låsning som jeg burde få knekt opp. Får ta det med legen hvis jeg blir verre utover i svangerskapet. Nå hjelper det å hvile godt etter jobb og legge meg tidlig om kvelden så kroppen får gode netter med søvn:)
 
Back
Topp