Bekkenløsning/ låsning... Litt syting. Sorry

Icerus

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Ikke det at det er en nyhet at jeg har problemer med bekkenet. Ble bare litt motløs når jeg ringte til fysio og fikk beskjed om at det var ca 1 mnd ventetid. Og jeg sliter med konstante smerter i tillegg til bevegelses smertene. Skal være festlig å sitte i en mnd og bli verre ( for det har jeg blitt alle gangene ) før jeg skal få komme til. Ja ja. Måtte bare syte litt...

Sett deg på venteliste hos fysio med refusjonsrett, i mellomtiden kan du ta et par behandlinger som du betaler selv. Det hadde jeg gjort! Jeg fikk låsning bak og hadde både muskler og nerver i klem. Klarte ikke å komme meg rundt, var handikappet en periode. Gikk til kiropraktor og betalte gladelig det det kostet for 4 behandlinger. Jeg ble HELT bra og det var utrolig deilig :)

Kommer du deg raskere i behandling finner du også ut om det er låsning eller løsning du har, evt om det er muskulært. Store forskjeller her og ulike behandlingsmetoder, så kjør på, ikke vent..

Finnes det ikke flere fysio i nærheten av deg du kan ringe til? Kan hende noen av dem har kortere ventetid :)

Fikk en avbestilt time. Fikk konstatert at jeg mest sannsynlig har hatt låsning i ene leddet i 5 1/2 år. Ingen behandler som har oppdaget det før nå. Har hatt samme smerten siden første. Vært igjennom 6 forskjellige " spesialister" og alle konstatert kronisk bekkenløsning. Har da født mine to siste med låsning!!! Begge ka seg med nesen i sky pga at bekkenet mitt har gitt best plass slik. Men første kom riktig vei. Kan forhåpentligvis rette opp i det siden jeg nå har fått et barn til. Men vil ta min 1 år. Og hadde jeg ikke det ville jeg hatt kronisk låsning resten av livet. Snakk om helomvending.....

Oi, såpass! Huff, det hørtes virkelig ikke godt ut. Men så bra at noen endelig har funnet grunnen, og at det går an å gjøre noe med det! Og ett år er jo lite når man tenker på et helt liv.. Selv om det så klart føles lenge nå.

Jeg var mer positiv når jeg kom derfra enn jeg har vært på lenge. Hadde P en måte akseptert at det var en smerte som var kommet for å bli og at all tidligere sportsaktiviteter måtte legge på hylla. Men nå kan dette være snudd;) krysser fingrene så får vi se om et år;)

Har nå etter to behandlinger vist stor fremgang. Skulle ønske at hun hadde ledig tid til at jeg fikk to behandlinger i uken. Men sånn er det med spesialister. Det er flere som også trenger hjelp. Må bare si at dersom dette fortsetter kan jeg være ferdig med 6 års lidelse etter å ha fått en overraskelse nummer 3:) ment to be?

Back
Topp