Bekkenløsning + krykker?

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
ja nå har jeg begynt å komme dit jeg fryktet det skulle gå.

Bekkenløsningen har startet å bli så gale til tider at jeg har stooore problemer med å forflytte meg:-( såå må vel kanskje krype til korset snart å skaffe meg noen krykker. Det blir nok ikke akuratt bedre de neste ukene heller kan jeg tenke meg:-(

Men jeg er litt usikker på dette og lurte på om noen her inne kanskje viste, hvordan i all værden skaffer jeg krykker? Må jeg kjøpe de eller er det mulig å låne?? Har jo sansynligvis bruk for det bare en kort tid så føler det er så unødvendig å kjøpe det:-(

Jeg ville kjøpt, det koster som regel omtrent det samme som å leie, og det er alltids kjekt å ha.

De fleste litt større apotek har krykker, mine (tre par) er kjøpt på sykehuset. :knegg:

I Buskerud og Oslo kan du låne krykker hos hjelpemiddelsentralen/lageret. Vil tro det gjelder flere fylker.

Hadde eg hatt mulighet til å bruke krykker skulle eg gjerne gjort det [emoji23] du kan jo lyse ut på face på kjøp salg gruppe om noen har liggende du kan låne eller kjøpe billig ?

Som de andre sier over så er det vell hjelpemiddelsentral/hjemmesykepleien osv du kan låne fra, ellers må man kjøpe et par selv. Fikk også beskjed av fysioterapeut at krykker var lurt å ha, men får meg liksom ikke til å bruke det. Virker så tungvint, men må man så må man :oops:

Som de andre sier over så er det vell hjelpemiddelsentral/hjemmesykepleien osv du kan låne fra, ellers må man kjøpe et par selv. Fikk også beskjed av fysioterapeut at krykker var lurt å ha, men får meg liksom ikke til å bruke det. Virker så tungvint, men må man så må man :oops:

Huff nei det føles veldig nederlag bare å tenke på det, men føler slik det har blitt i det siste så er det kanskje lurt å ha liggende bare i tilfelle jeg må ha de.

Sniker litt:happy:
Hjelpemiddel sentralen har krykker, det går ann å låne. Jeg tenkte at etpar krykker uansett er kjekt å ha så kjøpte på enklere liv, det kostet ikke så veldig mye 149 eller 199kr (husker ikke helt) men under 200kr PR stykk. Er nå helt avhengig av å bruke dem for å kunne gå mer enn 100m.

Back
Topp