Bekkenløsning i veke 4, er det mogleg?

Dia1

Betatt av forumet
Hei alle. Testa positivt på tysdag etter å ha hatt vondt i korsryggen ei vekes tid. Eg er 4+6 i dag. Smertene sit i korsryggen, nedover rumpesprekken og sprer seg ut på rumpeballane. Akkurat slik hadde eg etter veke 30 i førre graviditet. Er det verkeleg mogleg å få bekkenløsning så tidleg? Andre som har slik type smerte? Eg er nøydd til å sitje med pute i korsryggen ellers er det veldig vondt.
 
Det kan også være ligament smerter. Men om du har hatt skikkelig bekkenløsning før, så kan hormonene sette det i gang igjen. Jeg hadde sterk bekkenløsning fra uke 8 med førstemann. Endte med krykker på slutten. Men med nr 2 kjente jeg det smått ved uke 15 og uke 20, så måtte jeg gå roligere. Men det ble ikke værre enn det [emoji4] så det hemmet meg langt i fra så mye som 1 gang. Men jeg kunne kjenne det etter forie svangerskap. Som vis jeg satte helen mot den andre foten for å kjippe av meg skoen, så kunne det røske litt til i båndene under mellom bena. Og har hatt litt smerter etter en hektisk dag på jobb hvor jeg går mye på hardt gulv. jeg håper det kun er ligament smerter eller at bekkenet vil roe seg når den værste økningen av hormoner har roet seg for deg [emoji4] må si jeg er spent selv om hvordan det blir denne gangen [emoji12]
 
Eg hadde ikkje ordentleg bekkenløsning førre gong, mn akkurat slik som nå. Eg har hatt mykje ligamentsmerter før, så kjennes ikkje slik ut, men håpar det. Smertene er der liksom konstant... Håpar du slepp onda noko forverring:)
 
Jeg er 4+5 og har hatt lignende smerter som du har i en uke. Mine er også konstante, så det er ordentlig slitsomt! Jeg googlet og hørte at det var veldig vanlig med slike smerter de første ukene, så er vel bare å krysse alt vi har for at det går over snart.
 
Back
Topp