Bekkenløsning er vanligere enn du tror

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Bekkenløsning er ikke godt, sliter allerede... Vondt å sette seg og reise seg. Jobber i barnehage og har blitt en god del oppgaver jeg ikke kan gjøre :( Jobber foreløpig 100%, men vet ikke hvor lenge jeg holder ut, vil holde ut så lenge som mulig, samtidig ikke slite meg ut. Har ei datter på 3 år jeg skal følge opp også. Hadde bekkenløsning med henne også, men fikk det senere...

Jeg har litt smerter som kommer av en startende bekkenløsning, men etter trening er det over. Jeg føler meg veldig heldig som er en av de som kan trene bort plagene mine (hvertfall enn så lenge :) )

Var snakk om dette på god morgen norge for et par dager siden, og hun som snakket der (har også lest det flere steder) mener at alle gravide får bekkenløsning selv om man ikke nødvendigvis merker det.

Foreløpig har jeg merket litt i korsryggen, men vil vel heller definere det som en låsing enn løsning, og det hjelper litt nå som jeg klarer å trene litt igjen :)
Har forsåvidt slitt med dette i mange år allerede, og har lært meg til hva som fungerer for meg og tror min trening kan forebygge så jeg kan slippe unna de verste plagene :)

Bekkenløsning er ikke godt, sliter allerede... Vondt å sette seg og reise seg. Jobber i barnehage og har blitt en god del oppgaver jeg ikke kan gjøre :( Jobber foreløpig 100%, men vet ikke hvor lenge jeg holder ut, vil holde ut så lenge som mulig, samtidig ikke slite meg ut. Har ei datter på 3 år jeg skal følge opp også. Hadde bekkenløsning med henne også, men fikk det senere...
uff da, så kjedelig at du sliter allerede. Håper det ikke blir verre fremover.

Back
Topp