Bekkenløsning allerede i uke 5?????

Litjja26

Blir kjent med forumet
I går begynte jeg å kjenne antydning til vondt når jeg skulle reise meg fra stolen på jobb (har kontorjobb). Tenkte ikke mye over det, men det blir jo bare verre og verre. Vondt å gå, vondt å stå...
I morges var det jo bare så vidt jeg klarte å rulle meg ut av sengen....
Kan vel ikke være bekkenløsning så tidlig i svangerskapet??????????:confused1:confused1

jeg kjente d før positiv test denne gangen!! :) Blir et laaaangt vondt svangerskap

Å hjelpes meg rett det var tidlig ja... Bare å kom deg til fysio med en gang da!

Med nr.1 fikk jeg bekkenløsning FØR positiv test, så det er helt mulig..

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg kjente d før positiv test denne gangen!! :) Blir et laaaangt vondt svangerskap
Samme her. Vondt i området rundt skambeinet. Så nå må jeg trappe opp gåturer og trening. Det tar som regel knekken på vondter. Har ikke vært plaget med bekkenløsning i de to forrige svangerskapene

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her. Vondt i området rundt skambeinet. Så nå må jeg trappe opp gåturer og trening. Det tar som regel knekken på vondter. Har ikke vært plaget med bekkenløsning i de to forrige svangerskapene

ja, jeg må også holde mosjonen gående så langt d lar seg gjøre...... Men jeg hadde kraftig bekkenløsning i begge de 2 andre.. Var invalid omtrent fra uke 25-38 med begge, mens d letter litt når babyen synker ned i bekkenet... Så kvier meg litt til denne gangen...

Vær forsiktig så du ikke provoserer det så det blir værre;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp