Bekkenløsning, ønsker erfaringer

Har også bekkenløsning, har vært sykmeldt 50% frem til nå.. skal høre med legen om 100% sykmelding imorgen da det blir bare værre å værre.
Tårene spretter nesten hver gang jeg skal reise meg opp, sette meg ned, for å ikke snakke om å komme seg ut av senga ( det i seg selv er en heldagsjobb :joyful:)

Jobber som renholder, så dagene består jo av kun gåing, løfting, flytte tunge ting osv :hungover:

Gruer meg forferdelig til å si ifra til sjefen at jeg blir borte, siden vi har en god del sykmeldinger fra før av:bag:

Uff, jeg begynner også å slite skikkelig nå. Tårene sitter løst på kveldene og om natta fordi det er så vondt. Føler det er uhorvelig tidlig å eventuelt bli sykmeldt, det er jo 4 mnd igjen liksom. Men nå lurer jeg på hvor mye lenger jeg klarer mer:nailbiting: og jeg har kontorjobb, men problemet er å komme seg til og fra jobb. Veldig mye trapper og gåing. Å jobbe som renholder hadde jo vært helt krise nå, så skjønner godt at det ikke går.
 
Tenkte jeg skulle bruke denne uka på å kjenne litt etter og kanskje høre om noe sykemelding neste uke, men merkelig nok har det gått egentlig greit :p Hatt fridag idag og har ryddet på kjøkkenet pluss ryddet og vasket ut av et skap. Har ikke direkte vondt, men måtte bare gi meg før jeg ble ferdig for føler meg helt gåen nederst i ryggen... :/
 
Uff, jeg begynner også å slite skikkelig nå. Tårene sitter løst på kveldene og om natta fordi det er så vondt. Føler det er uhorvelig tidlig å eventuelt bli sykmeldt, det er jo 4 mnd igjen liksom. Men nå lurer jeg på hvor mye lenger jeg klarer mer:nailbiting: og jeg har kontorjobb, men problemet er å komme seg til og fra jobb. Veldig mye trapper og gåing. Å jobbe som renholder hadde jo vært helt krise nå, så skjønner godt at det ikke går.

Jeg føler også det er tidlig, men sånn som du har det høres det ut som du trenger det ❤️
 
Min erfaring er at det er lurt å sykemelde seg før smertene blei for ille. Kan kun snakke for meg selv, men har prøvd å jobbe helt ut svangerskap nr 1 og slet da i månedsvis etterpå. Sykemeldte meg tidligere svangerskap nr 2 og nå med nr 3, og det har hjulpet litt. Det går jo an å evt prøve gradert sykemelding for å se om det kan hjelpe noe.
 
Back
Topp