Småbarnsmor16

Flørter med forumet
Fant ut i går at jeg er gravid. Så er ca 5 uker på vei.. jeg har 1 barn fra før født i fjor. Jeg har vel siden forrige graviditet slitt med bekkenlåsning. Har gått masse turer, men endt opp resten av kvelden i sengen, da jeg ikke klarte mer å bevege meg..
Men nå den siste uken så klarer jeg nesten ikke å gå. Jeg jobber som nattevakt våken. Men sliter meg gjennom natten med vondt bekken, med konstante smerter. Kvalmen er der for fullt og trøtt konstant.

Så jeg spørr dere. Sykemelding eller ikke? Får dårlig samvittighet ovenfor jobben, men jeg har det jo så vondt. Også synes jeg det er litt flaut å si jeg er gravid igjen.... kom jo nesten tilbake i jobb..
 
Lytt til kroppen! [emoji4] Ta vare på deg selv. Ingen arb.givere takker deg i etterkant fordi du var på jobb lenger enn du egentlig tålte. Så legg bort den dårlige samvittigheten [emoji4]
 
Helt klart sykemelde deg, du vil jo helst slippe plager resten av livet.. er litt i samme båt selv, men her verker det ikke så mye enda, så jeg prøver litt til for å se det ann. Men så fort det blir mer verk, så er jeg ikke i tvil om hva jeg skal gjøre.
 
Kanskje du skal bestille en time hos fysioterapeut?.. Hun/han kan hjelpe deg med bekkenet og med øvelser du selv kan gjøre hjemme.
 
Back
Topp