Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan fikser jeg dette, evnt. hvem fikser dette? Lege, kiropraktor, fysio? Er det noe jeg kan gjøre selv? Hadde så liite lyst og legge meg på en benk å bli dratt og strekt rundt på nå når såret er så ferskt etter keisersnittet :-/ tips?
Har ingen erfaring med dette heldigvis, men ville kanskje tatt en tlf til legen og hørt? Du må vel uansett få en henvisning? Og i barseltiden er iallefall barselrelaterte problemer gratis hos legen, eks brystbetennelse, så kanskje bekkenlåsning også er det? Men kanskje noen andre har opplevd dette som du kan få bedre svar fra
Tipper kiropraktor. Kort og effektiv behandling. De tar hensyn til hvor du har vondt, kan 'knekkes' liggende på mage, side og tror og noen kan gjøre det stående.. Du får veie opp hva som er mest vondt, ks-såret eller låsninga. ;-)
Ta en tlf å forhøre deg med kiropraktor og evnt lege.
Sniker fra februar jeg går til kiropraktor, etter 3 behandlinger var bekkenet suverent! Jeg har ikke født enda, men tipper du kan få god hjelp hos en kiropraktor eller osteopat (de går dypere muskulært på en annen måte enn kiro)
Kiropraktor!
Gått til behandling for dette hele svangerskapet. Fødte den 10. Med ks og hatt en behandling nå etterpå. Hun tok en titt på mini også med det samme, iom at han har ligget trangt og likt i seteleie hele tiden pga hjerteformet livmor.
Du trenger ikke henvisning.