Bekkenlåsning?

Sugermama

Elsker forumet
Trudde jo det va bekkenløsning æ brygga på, men trur det e bekkenlåsning i stede gitt!:)
E helt stiv i bekken og korsrygg, e helt rart. Føles som det låse sæ litt av og til:)

Noen som har hatt bekkenlåsning som kan si nokka om det?

Trudde jo det va bekkenløsning æ brygga på, men trur det e bekkenlåsning i stede gitt!:)
E helt stiv i bekken og korsrygg, e helt rart. Føles som det låse sæ litt av og til:)

Noen som har hatt bekkenlåsning som kan si nokka om det?
Jeg har en venninne som har hatt det gjennom alle sine 4 svangerskap. Hun har hatt en ganske kraftiglåsning og får fysioterapi 2 ganger i uka. Det har hjulpet henne veldig mye.

Har hatt det før. Utenom svangerskap. Helt forferdelig egentli :-p kiropraktoren knakk meg opp og nå går jeg jevnlig til fysioterapi for å ikke låse meg igjen:-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har hatt det før. Utenom svangerskap. Helt forferdelig egentli :p kiropraktoren knakk meg opp og nå går jeg jevnlig til fysioterapi for å ikke låse meg igjen:)

Woooaa, kan man bli plaga etter svangerskapet med det? Gjør det ondt å knekke opp?:p
Æ har no et eller anna som irritere litt bak i der, ubehagelig!:p

Jeg har hatt d med de 2 andre.. Men i bunn å grunn bekkenløsningen jeg har slete mest med! låsningen var sånn om kunne komme akkut mens jeg var på tur, og da kom jeg meg ikke en meter lenger!! måtte ringe sambo et par ganger, for d ga seg ikke.. Men når d løsnet så føltes d "normalt" igjen :p men er syyyykt vondt .

Woooaa, kan man bli plaga etter svangerskapet med det? Gjør det ondt å knekke opp?:p
Æ har no et eller anna som irritere litt bak i der, ubehagelig!:p
Jeg har aldri vert gravid før :-p fikk det pga stress. Møtte veggen rett og slett. Hadde låst bekken, låst sete musklatur og låst nakke:-p tja.. Er jo ubehagelig, men er mye verre å gå med smertene over tid:-) verste var å knekke løs nakken. Da skrek jeg så de hørte meg ut på venterommet :-p

Jeg har aldri vert gravid før :p fikk det pga stress. Møtte veggen rett og slett. Hadde låst bekken, låst sete musklatur og låst nakke:p tja.. Er jo ubehagelig, men er mye verre å gå med smertene over tid:) verste var å knekke løs nakken. Da skrek jeg så de hørte meg ut på venterommet :p

Oh lord! Ja ja:p bare å kvinne sæ opp hær! Hehe

Back
Topp