Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en venninne som har hatt det gjennom alle sine 4 svangerskap. Hun har hatt en ganske kraftiglåsning og får fysioterapi 2 ganger i uka. Det har hjulpet henne veldig mye.Trudde jo det va bekkenløsning æ brygga på, men trur det e bekkenlåsning i stede gitt!
E helt stiv i bekken og korsrygg, e helt rart. Føles som det låse sæ litt av og til
Noen som har hatt bekkenlåsning som kan si nokka om det?
Jeg har en venninne som har hatt det gjennom alle sine 4 svangerskap. Hun har hatt en ganske kraftiglåsning og får fysioterapi 2 ganger i uka. Det har hjulpet henne veldig mye.
Det er lurt å følge med så vurderer legen sikkert hva du trengerHmm, må vell knø mæ til legen da![]()
Har hatt det før. Utenom svangerskap. Helt forferdelig egentlikiropraktoren knakk meg opp og nå går jeg jevnlig til fysioterapi for å ikke låse meg igjen
Lille prikk
mars 2015
![]()
Jeg har aldri vert gravid førWoooaa, kan man bli plaga etter svangerskapet med det? Gjør det ondt å knekke opp?
Æ har no et eller anna som irritere litt bak i der, ubehagelig!![]()
Jeg har aldri vert gravid førfikk det pga stress. Møtte veggen rett og slett. Hadde låst bekken, låst sete musklatur og låst nakke
tja.. Er jo ubehagelig, men er mye verre å gå med smertene over tid
verste var å knekke løs nakken. Da skrek jeg så de hørte meg ut på venterommet
Lille prikk
mars 2015
![]()