Bekkenet??

mimma1

Glad i forumet
Noen som vet hvor lenge man får dekt fysio pga graviditet ved bekkenproblemer? Går til naprapat pga rygg, men siden man får dekt fysio så kanskje jeg burde prøve det.
Klarer plutselig ikke vri meg eller omtrent gå, bare fra i går til i dag, og kjenner helt klart det er bekkenet for er helt likt som når jeg var gravid :eek:
 
Jeg aner ikke, men leit at du skal ha vondt enda :-/ Har du forsøkt å Google? Eventuelt høre med legen eller helsestasjonen om de vet :)
 
Det er opp til 6 mnd etter fødselen. Så det er vel akkurat for sent?!
 
Vet bare at bekkenløsning kan vare leeeeenge etter fødsel. Hadde det i hvertfall 3 år med junior. Kun etter svangerskapet :(
Fikk det ikke med lille :)
 
Det er opp til 6 mnd etter fødselen. Så det er vel akkurat for sent?!
Oh, da blir det nok litt knapt, hun blir 6 mnd den 23 :p jaja, det funker fint med naprapat også, men det er 450 kr gangen, så hadde vært greit å få det dekt :)
 
Jeg aner ikke, men leit at du skal ha vondt enda :-/ Har du forsøkt å Google? Eventuelt høre med legen eller helsestasjonen om de vet :)
Nei, har ikke googla, slutta å gugle vinter etter jeg bare fikk opp masse drit som jeg ble redd av, men er vel ingen fare med bekkenet kanskje :p hehe
 
Vet bare at bekkenløsning kan vare leeeeenge etter fødsel. Hadde det i hvertfall 3 år med junior. Kun etter svangerskapet :(
Fikk det ikke med lille :)
Så lenge, håper jeg ikke får det så lenge, er slitsomt, får nesten ikke sove heller :eek:
 
Back
Topp