Bekkenet

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 16 ca. med en god del problemer. Men da han festet seg med hodet ned for 5 uker siden ble det plutselig mye bedre over natten og jeg kunne faktisk begynne å gå korte turer igjen og hadde sjeldent vondt i bekkenet om jeg ikke overanstrengte kroppen. Nå siste dagene har det blitt et mareritt igjen og bekkenløsningen er tilbake for fullt! Folk sier det mest sannsynlig er fordi kroppen gjør seg klar for fødsel og bekkenet myknes opp. Er 39+6 i dag, flere som har opplevd dette?

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 6 ca og når prinsessa festa seg nedi bekkenet så ble alt mye værre her, men nå er mi prinsesse kommet ut og jeg er mye bedre :-) men den siste uka før ho kom var jeg så ødelagt i bekkenet at jeg nesten ikke klarte å reise meg ut av senga, så det er sikkert et tegn på fødsel snart :-D masse lykke til hvertfall :-D

Ja, jeg ble også verre igjen den siste uken før fødsel, så det kan nok være noe i det du skriver om at kroppen gjør seg klar til fødsel, da SKAL jo ting helst være litt tøyelig :)

Back
Topp