Bekkenet?

jeanetteh

Forelsket i forumet
Vært i dyreparken to siste dagene- sier seg selv at det blir en del
Gåing da ;) men utover dagene og kvelden og nå etter vi kom hjem er smertene nederst i ryggen så vonde at jeg klarer ikke gå ordentlig og føles ut som bena skal svikte :/ at jeg ikke skal klare holde meg oppe- høres det ut som bekkenet? Eller

Høres ut som bekkenløsning. :-/ Har det sånn jeg også, og blir verre når jeg har satt meg ned etter en lang dag og så skal begynne å gå igjen. Da må jeg på en måte " gå i gang" bekkenet. :-(

Ja det høres ut som bekkenet.. :( Med førstemann hadde jeg bekkensmerter med gangvansker, å da var det slik du beskriver, at føttene sviktet. Gikk med krykker nesten hele sv.skapet. Har begynt til meg nå også, har det værst i hoftene :(

Håper det ikke blir værre hos deg da :)

Hadde bekken løsning med datteren min også men hadde ikke gang vansker - hvertfall ikke som jeg husker og noe sier meg at jeg hadde huska det :p skal til fysio igjen imorgen så får høre ...uff håper ikke det blir værre nei

Jeg kjente smerter nederst i korsryggen i dag og det var akkurat som om dette "spredde seg" litt utover.. Var ikke veldig plaget sist, men den første tiden etter fødsel måtte jeg noen ganger ha hjelp med bleieskift på jentungen siden jeg ikke klarte stå oppreist den tiden det tok den første uka.. Står og går mye i forhold til jobb, så håper det går bra! Håper vi alle slipper unna krykker og rullestol! ;)

Bynt å kjenne det i hoftene de siste dagene . Krysser fingrene for at det blir med det . Hadde skikkelig bekkenløsning med lillemann, fra uke 13.

Med de andre har jeg kjent litt rundt uke 12 -13. Men det har aldri blitt noe mere, heldigvis. Fikk slik at det plutselig rykket til i korsryggen.

Fysio terapeuten virker ikke som vil si bekken løsning. Men egentli spiller ikke diagnosen noen rolle - har sååå vondt :( shiit :(

Back
Topp