Bekkenet

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg har fått skikkelig vondt i bekkenet, det kom relativt plutselig dog forventet, etter en uke på veldig veldig dårlig seng på ferie etterfulgt av BARE ligging/sitting på sykehuset. Da det kom klarte jeg ikke å sette meg opp med hjelp engang, nå klarer klarer jeg alt, bare sakte. Spørsmålet mitt er vel egentlig om det kommer til å forsvinne igjen eller om jeg bør kontakte fysioterapaut. Jeg fikk med meg henvisning fra sykehuset, men vil ikke hvis det kommer til å bli bedre.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ville gått til kiropraktor. Har selv gått til kiropraktor omtrent hele svangerskapet for å forebygge. Går nå en gang i mnd fram til fødselen, for å holde bekken og rygg i sjakk:)

På meg kommer det å går. Noen dager har jeg vondt for å gå, andre dager klarer jeg å gå en liten tur. Spørs på dagsformen ser det ut til.. Dager hvor jeg sitter mye, feks kjører bil, eller ligger mye får jeg mere vondt enn når jeg er i aktivitet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

På meg kommer det å går. Noen dager har jeg vondt for å gå, andre dager klarer jeg å gå en liten tur. Spørs på dagsformen ser det ut til.. Dager hvor jeg sitter mye, feks kjører bil, eller ligger mye får jeg mere vondt enn når jeg er i aktivitet.

Så nå når jeg har fått det plutselig vil det liksom være der hele tiden? Bare varierende ? :/

Så nå når jeg har fått det plutselig vil det liksom være der hele tiden? Bare varierende ? :/

Dette varierer jo fra person til person. Men vist smertene vedvarer ville jeg ha gått til fysioterapi.

Jeg ville kontaktet manuuellterapeut. De kan hjelpe deg med trening, låsninger og nåler :)

Back
Topp