Bekkenet..

Bakevimsa

Glad i forumet
Noen som alt nå er plaget med bekkenet?

Jeg hadde bekkenløsning med første, men ikke sånn at jeg ikke klarte meg eller måtte til behandling. Jobbet i fabrikk den gangen, så ble flyttet inn i kontrollrom så jeg ikke belastet det mye.

I dag har jeg holdt på med husarbeid her hjemme. Var rene krigsområdet her, så på høy tid å rydde og vaske. Dagen har derfor gått til rydding, vasking, baking og handling. Fikk besøk i kveld, og rett før de kom så kjente jeg at jeg var "sliten" i bekkenet. Fremdeles sliten i bekkenet og småvondt.
Redd det er bekkenet som begynner å tulle alt nå. Kjent det når jeg har klippet gresset også, spesielt når jeg har dratt gressklipperen etter meg opp bakker ol (stor tomt, og ikke en rett plen bare).

Termin 1.februar 2014

Ja :( sykemeldt med bekkenløsning allerede nå 14+3... Går til fysio da, spent på om det hjelper, hadde ikke noe slikt sist.

Ja allerede i flere uker desverre.. Sykemeldt 50% og går til behandling hos fysioterapeut.

Termin 9. februar med første frøet:)

Ohjess, det har begynt å murre litt den siste uken... Med storegull fikk jeg bekkenløsning m gangvansker i uke 22, liker ikke at det kommer allerede nå :/

Sliter med bekkenet jeg også :/.. Har hatt problemer med det siden første sv.sk
Nå er jeg fortsatt hjemme i mammaperm, men tror ikke jeg klarer å jobbe fullt når den er over. Ble sm tidlig i begge di to andre sv.sk

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vondt i hoftene..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

hatt bekkenløsning siden uke 7.. men vært plaget siden forrige svangerskap, for 5 år siden :( 100% sykemeldt

jeg tror jeg har begynt å få noe bekken greier her jeg også. Har aldri vært gravid før, men legen tror jeg er ca 15+4 nå.

det er når det murrer fra nedre rygg, til rumpen og nedover beina? og inni der med hoftene?

såpass.. så da er det bekken greier då? shit :/ jeg har jo hund som må på turer og jeg vil jo trene. kan jeg ikke gjøre noenting no då? :P

Kjent det siden uke 5, så joda.
Er ikke sykmeldt, men merker jeg trenger noe tilrettelegging for å holde ut dagen snart.

kjent det siden uke 6, og er nå 100% sykmeldt ut neste uke. Vil prøve å få gått over i svangerskapspeng isteden for sykmelding, da jeg vet at to andre jeg jobber med har dette!

off så kjipt da :( det er fælt å få problemer så tidlig :( nå vet jeg ikke hvordan slikt fungerer, men det går vekk, så kommer det tilbake? eller har man det hele tiden fra man får det?

Back
Topp