Bekkenet er vondt

KuuleMagen

Betatt av forumet
Beekkenet e begynt å streike....:s eg er 19 veke.. Låser seg å bli vondt da eg sitter for lenge i sofaen.. Og når eg legger meg ned er d vondt å komme seg opp igjen!!:s I natt ha eg sove i to tima for d et vondt og ligg og når eg hosta er d vondt! D er sånn passe på dagen.. Ha ferie no fram til 3. jan.. Men lure på om d e noke lurt å reise på jobb?? Håper at d ikkje bli verre.. Samb reiser på jobb på mandag og da bli eg aleine me gullet på 2 år.. Ka ville dåke gjort?? Noke øvelsa eg kan gjer for at d bli bedre??

Så kjedelig[:'(] akupunktur og trening i varmebasseng var det som hjalp best på meg ihvertfall[:)]

ORIGINAL: KuuleMagen

Beekkenet e begynt å streike....:s eg er 19 veke.. Låser seg å bli vondt da eg sitter for lenge i sofaen.. Og når eg legger meg ned er d vondt å komme seg opp igjen!!:s I natt ha eg sove i to tima for d et vondt og ligg og når eg hosta er d vondt! D er sånn passe på dagen.. Ha ferie no fram til 3. jan.. Men lure på om d e noke lurt å reise på jobb?? Håper at d ikkje bli verre.. Samb reiser på jobb på mandag og da bli eg aleine me gullet på 2 år.. Ka ville dåke gjort?? Noke øvelsa eg kan gjer for at d bli bedre??

Gå til jordmora di, og spør om støttebelte. Det kan hjelpe ganske mye! Ellers er fysioterapi, akupunktur og bassengtrening visstnok veldig bra. Jeg har ikke prøvd noen av de sistnevnte. Jordmor kan også sjekke hvor ille det ligger an. Kan hende du må ha krykker og/eller sykemeldes. Evt. få tilretteleggelse på jobb. :)

Lykke til!

Back
Topp